Skip to main content

📢 TipTalk: Beter slapen 😴

• 11 maart 2025
  • 4 reacties
  • 47 × bekeken
📢 TipTalk: Beter slapen 😴
Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14

Een goede nachtrust is belangrijk, maar hoe krijg je die? 🛌 

👉 Wat helpt jou om sneller in slaap te vallen?
📵 Gebruik jij een telefoonverbod voor het slapengaan?
💡 Wat doe jij als je niet kunt slapen?

Drop je tips hieronder! 👇

Vond je dit bericht interessant?

Martin26
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 12 maart 2025

Ik heb een paar maanden terug een slaapmasker gekocht die bluetooth speakers ingebouwd heeft. Deze verbind ik met m'n telefoon en zet dan kalmerende muziek aan. Er zijn heel veel video's op youtube die gemaakt zijn om bij in slaap te vallen, alles tot dus muziek, maar denk ook aan verhalen ofzo. Ik gebruik de laatste tijd vooral geschiedenis verhalen, ik vind het interessant, maar het helpt mij ook om niet te veel te overdenken wanneer ik in bed lig. En het is grappig als je wakker wordt dat je zit te luisteren naar het leven van Abraham Lincoln ofzo lol

mr_potato_head
Forum|alt.badge.img+3

ik drink sinds kort een kopje kamille thee voor het slapen zonder theïne erin en moet zeggen het helpt wel enorm en dan met inderdaad rustgevende muziek erbij werkt top

Multister
Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 22 maart 2025

Zorgen voor minder stress overdag en niet op mijn telefoon voor het slapen!

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 23 maart 2025

Iedere avond een sterk slaapmutsje voor het slapengaan dat werkt. Alleen wordt je vaak wel weer eerder wakker 😆

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen