Skip to main content

Tips om aan te komen in gewicht

• September 6, 2025
  • 3 reacties
  • 50 × bekeken

Bevrorende
Forum|alt.badge.img+3

Hi Allemaal, 

Ik wil graag aankomen in gewicht ik merk namelijk dat ik erg dun ben en wil graag aankomen in gewicht om mijn zelfvertrouwen en gezondheid iets omhoog te knikken iemand tips?

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

jensderouter
Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • September 6, 2025

Als je het lekker vindt, is pindakaas een hele goede. Er zitten zelfs meer calorieen in dan in bijvoorbeeld chocopasta, en veel meer eiwitten. Dat is ook fijn als je meer spieren wilt hebben, ipv alleen zwaarder worden. Al moet je dan natuurlijk wel sporten haha. Zelf eet ik vaak een boterham met een dikke laag pindakaas (en een beetje hagelslag 😋).

Drinkyoghurt is ook een makkelijke. Het drinkt makkelijk weg, maar zitten wel weer een paar calorieen in (meestal 60-80).

Je kan ook gewoon proberen meer eetmomenten te hebben door bijvoorbeeld elk uur iets te eten. Kan gewoon een appel of een simpele reep zijn, als het maar een paar calorieen heeft.

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • September 7, 2025

Je kan ook proteineshakes maken. Er zijn een hoop recepten online met verschillende smaakprofielen. Ikzelf maak altijd een proteineshake met melk, havermout, pindakaas, banaan en chocolade proteinepoeder. Dat drinkt makkelijk weg en de meeste shakes hebben toch wel 600 calorieën in een 500ml shake. 

Dus als je weinig eetlust hebt, dan is dat zeker aan te raden.

Bevrorende
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Legend
  • September 8, 2025

Bedankt voor de tips heb gelukkig wel eetlust, maar helaas heb ik een te snelle spijsvertering denk ik ​@jensderouter en ​@Chembra