Sterrenbeeld ?

  • 10 March 2024
  • 11 reacties
  • 65 × bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hoi allemaal, zoals je aan de titel kan lezen gaan we het hebben over sterrenbeelden.Mijn sterrenbeeld is een stier (ben in mei geboren) en wat is die van jullie? en wat betekent het nou elk sterrenbeeld want elke maand heeft een ander sterrenbeeld maar ik heb nooit echt duidelijkheid gekregen over wat dat nou precies is? misschien kunnen jullie mij dat kort uitleggen? in ieder geval zie ik jullie reactie graag tegemoet! groetjes😄✌🏽


11 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Ik ben een Boogschutter, maar zou eigenlijk een Waterman moeten zijn...

Reputatie 4
Badge +2

Ik ben een Boogschutter! 

Dít zijn de eigenschappen van het sterrenbeeld Boogschutter 

Jij bent de optimist onder de sterrenbeelden, Boogschutter. Waar je ook gaat, je brengt altijd positiviteit met je mee. Jij bekijkt het leven van de lichte en luchtige kant en dat doe je goed, want alles komt altijd op z'n pootjes terecht. Natuurlijk worden je vertrouwen en geduld zo nu en dan op de proef gesteld. Jouw leven is een filosofische

reis, vol avonturen, vol feestjes en trips. Jij bent een meester in het verbreden van je horizon. 

(Komt van internet hoor dit)

zeker iets waar ik me in herken als ik de volledige vrijheid van het leven mag ervaren 😊

Reputatie 4
Badge +4

Hoi allemaal, zoals je aan de titel kan lezen gaan we het hebben over sterrenbeelden.Mijn sterrenbeeld is een stier (ben in mei geboren) en wat is die van jullie? en wat betekent het nou elk sterrenbeeld want elke maand heeft een ander sterrenbeeld maar ik heb nooit echt duidelijkheid gekregen over wat dat nou precies is? misschien kunnen jullie mij dat kort uitleggen? in ieder geval zie ik jullie reactie graag tegemoet! groetjes😄✌🏽

Kom ik aanzetten met schorioen ben november geboren en plaats is beverwijk

Reputatie 5
Badge +7

Hii!!

 

Ik ben een leeuw (geboren in augustus). Maar naast dat je een “sun sign” hebt (het sterrenbeeld dat je kent), heeft iedereen ook een “moon sign”, ascendant en dergelijke gebaseerd op de tijd en plaats dat je geboren bent. Zo is mijn “big 3” zoals je dat noemt (sun, moon, ascendant) leeuw (zon), tweeling (maan) en steenbok (ascendant). 

Ik zie dat een ander een aantal karakteristieken van haar sterrenbeeld heeft gegeven, dus laat ik dat ook doen: charismatisch, zelfverzekerd, rojaal, ambitieus, inspirerend, hartelijk, creatief, leiderschap, verlangen naar erkenning, loyaal in relaties. 

Maar vaak zegt je maanteken meer over hoe jij jezelf ziet :)

Reputatie 5
Badge +5

heyyy ik ben ook een stier! dat is mijn sun sign en moon sign:) mijn rising (ook wel ascendant genoemd) is scorpio. stieren staan echt bekend om dat ze harstikke eigenwijs zijn. daarnaast zijn ze erg down to earth, reliable, practical en realistic.

als je meer wil weten kun je altijd je birth chart online opzoeken als je je geboorte datum, geboorte tijd en plaats invoert. zo krijg je dus onder andere je sun, moon en rising te zien. maar de de placements van de rest van de planeten. 

ik vind het zelf erg interessant, maar je moet er maar net interesse in hebben!

Reputatie 4
Badge +3

@isj.01 @Charley @Chrisje2233 @Miloutjuhh @The Ineffable Bookworm Dank voor jullie reactie😄, ik weet nu een stuk meer!

Reputatie 4
Badge +3

@isj.01 leuk dat wij dezelfde sterrenbeeld hebben!😄

Reputatie 5
Badge +5

Schorpioen!

Reputatie 5
Badge +6

maagd want ik ben in september jarig

Reputatie 4
Badge +5

Weegschaal, ik ben jarig eind september

Reputatie 6

Heyyy @ReneeM ik ben ook schorpioen! ♏ Ben in oktober jarig.

Reageer