Nog meer tattoo fans?

  • 2 February 2024
  • 14 reacties
  • 228 × bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Het is al weer bijna twee jaar geleden, maar ik heb een wolven tattoo laten zetten op mijn enkel samen met mijn moeder. De wolf is namelijk mijn spirit animal, hij staat voor vrijheid en voor gezinsliefde. Ik ben geadopteerd, net zoals het verhaal waar een wolf een mensen kind zou adopteren. Mijn gamer/discord nick, Luna staat voor godin van de maan, de beschermer van de wolven. In de donkerste nachten zal de maan altijd schijnen, dus ik heb m'n spirit animal op me later tattooeren want wilde h'm altijd bij me hebben

Ik ben er dan ook nog steeds super blij mee en zit er zelfs aan te denken om nog een tattoo te laten zetten. Hebben jullie tattoos? En zo ja, zit er een mooi verhaal achter die je wilt delen? Dat vind het altijd het mooiste van tattoo’s, de betekenis.

 


14 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Wauw er zit een mooie gedachte achter, en je tattoo ziet er ook mooi uit😃👍

 

Ik heb zelf geen tattoos en weet niet of ik er een wil 

Reputatie 3
Badge +3

Hele mooi tattoo! En? Deed het net zoveel pijn als dat je verwacht had? Haha

zelf lijkt het me ook leuk om een tattoo te laten zetten, voor me eerste tattoo zou ik wel iets kleins doen net zoals jij alleen geen idee wat 🤔 een wolf of een slang 

Reputatie 7
Badge +7

@Démon Nee hoor, dat viel reuze mee. Lekker is anders, maar het deed niet super veel pijn. Het is ook maar een kleine fine-lined tattoo, dus dat scheelt ook heel erg.

Reputatie 4
Badge +11

@Démon ,

 

Waar ben je gek van? Misschien dat je dat kan meenemen in het ontwerp. Lijkt het jou vooral pijnlijk of maakt het jou niks uit?

Reputatie 3
Badge +3

@Nik  ik ben wel fan van dark stuff en dieren, ik heb al een paar ideeën maar om zeker te weten of ik ze op de lange termijn leuk zal vinden laat ik het even in me gedachten rondhangen en na een tijdje kijken of ik het nog steeds leuk vind.

pijn is ook wel een factor maar ik ben meer van het onwetenheid over hoeveel pijn het doet, het is zeg maar de eerste stap zetten om dat te ontdekken voor mij

Reputatie 3
Badge +3

Mooie, Ik heb ideeėn voor tattoos maar ik ben bang dat ik er spijt van krijg van waar ik hem zet.

Reputatie 2
Badge +4

Ik heb deze tattoo. De naam die er bij staat was de naam van mijn overleden hond. Ik kan geen tijd meer herrineren voor hij bij ons was. Hij is uiteindelijk 9 bijna 10 geworden. Hij was echt mijn steun en toeverlaat gedurende de moeilijkste jaren die ik heb gehad. Ik heb deze tattoo laten zetten als aandenken en de gedachte erachter is dat hij voor altijd een plek in mijn hart zal houden. 

Reputatie 7
Badge +7

@Maeve Wat een mooie tattoo en mooi verhaal

Reputatie 6

Wat een mooie gedachte achter die wolven tattoo! Zeer mooi! Ikzelf wil in de toekomst wellicht een tattoo laten zetten, maar waar en hoe groot I have no clue 🥴..

Reputatie 2
Badge +2

Ik heb een vlinder tattoo laten zetten voor mijn verjaardag en ik wil er graag nog meer! Echter heb ik nog geen idee wat voor tattoos ik nog meer wil.

 

Reputatie 4
Badge +11

Ik heb een vlinder tattoo laten zetten voor mijn verjaardag en ik wil er graag nog meer! Echter heb ik nog geen idee wat voor tattoos ik nog meer wil.

 

Dat vind ik een mooie tattoo. Zelf vind ik kleur in een tattoo wel mooi. Is dit watercolor? 

Reputatie 2
Badge +2

Ik heb een vlinder tattoo laten zetten voor mijn verjaardag en ik wil er graag nog meer! Echter heb ik nog geen idee wat voor tattoos ik nog meer wil.

 

Dat vind ik een mooie tattoo. Zelf vind ik kleur in een tattoo wel mooi. Is dit watercolor? 

Ik heb eerlijk gezegd geen idee of het watercolor is. Ik wilde graag iets met blauw en roze en toen werd het dit.

Reputatie 4
Badge +11

Ziet er erg fancy uit. Waar heb je deze laten zetten en hoe duur was hij?

Reputatie 2
Badge +2

Ziet er erg fancy uit. Waar heb je deze laten zetten en hoe duur was hij?

Ik heb de tattoo in Purmerend laten zetten bij Jack Jacked Tattoo & Design. 

Ik heb er 300 euro voor betaald. Ik had het formaat en de prijs van te voren afgesproken en gezegd dat ik hem liever kleiner wilde als het anders duurder werd. Hierdoor heeft ze mij een beetje korting gegeven.

Reageer