Lekker gezond | Dilemma Donderdag

  • 7 March 2024
  • 8 reacties
  • 89 × bekeken
Lekker gezond | Dilemma Donderdag
Reputatie 7
Badge +7

Wow wow wow, hold up, wait a minute…. het is weer tijd voor een dilemma donderdaaaagggg! En vandaag poaaahhh gaan we op de gezonde toer.. want wat zou je liever:

  1. Voor altijd alleen maar gezonde rauwkost salade mogen eten?
  2. Voor altijd alleen maar water mogen drinken?

Reageer hieronder wat jij liever wil!


8 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik vind water zonder smaakje of toevoegingen echt vies. Dus doe mij dan maar alleen salade. 

Reputatie 2
Badge

Ik drink al voornamelijk alleen water en daarnaast 1 a 3 kopjes koffie per dag. Koffie is wel een geliefde hobby voor mij; thuis heb ik speciale koffie maler en espresso machine. Eens in de volle maan een theetje of een cocktail bij het uitgaan. Maar goed, alles bij elkaar is dat een kleine opoffering (ja, zelfs koffie 😭) als dat betekent dat ik voor de rest alles mag eten.

Reputatie 7
Badge +14

Ik zou ook echt voor water kiezen, ondanks dat ik het echt vies vindt en het sinds mijn ooroperatie naar ijzer smaakr zou ik het alsnog kiezen.

Reputatie 3
Badge +4

Ik kiez voor 2 drink nu toch bijna alleen maar water dus dan verandert er niet zo veel gaan wel smoothie en milkshake missen :( en ik eet veer gevarieerd dan ik drink

Reputatie 5
Badge +9

Zelfde geldt ook voor mij als vele andere hier; Water drink ik toch zowat altijd, beide in warme of koude vorm

Reputatie 6

Doe mij maar alleen water. Ik houd te veel van lekker eten en drinken maakt me niet zoveel uit. 

Reputatie 5
Badge +6

Ik vind water ongelooflijk vies maar toch kies ik liever dat want er is meer om te missen qua eten dan drinken 

Reputatie 5
Badge +5

2, want dat doe ik al

Reageer