Heb jij een "safe food"?

  • 18 February 2024
  • 2 reacties
  • 38 × bekeken

Reputatie 6

Heb jij een "safe food"? Dat is een product wat je graag eet of drinkt voor een comfortabel gevoel, of natuurlijk als je het gewoon lekker vind!

Ik ben echt zeer obsessed op dit moment van de dikke maïswafels zeezout van de Jumbo, crackers van Bolletje, wortels (vooral die dikke wortels die snijd ik dan in schijfjes op de een of andere manier hebben die voor mij een betere bite als die mini's 🥕), paprika's in alle geuren en kleuren en eigenlijk alles met een goede crunchy bite erin! 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Als ik slecht in m'n vel zit eet ik het liefst van alles uit de frituur: friet, hamburgers, kroketten, nuggies, etc... Gelukkig voel ik me niet zo vaak heel slecht anders zou ik nu kogelrond zijn... oops...

Reputatie 1
Badge +2

Mijn safe foods eet ik bij overprikkeling. Ik neem dan de meest saaie soorten eten, omdat ik niet kan bedenken wat ik wil eten én eigenlijk alle smaken teveel vind. Meestal wordt het dan een broodje met boter, of een stuk fruit. De laatste tijd heb ik kleine verpakkingen met ontbijtkoek gekocht en veel instant maaltijden/cup a soup, zodat ik tenminste nog iets kan eten.