Skip to main content

Go to Menu bij Mc donalds

• March 18, 2024
  • 14 reacties
  • 114 × bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Hey hoi!

Weer een random vraagje:)

Wat is jullie go to menu bij de maccie? Ik nam vroeger altijd de quarter pounder menu, maar ik kwam tot de realisatie dat een quarter pounder basically een dure cheeseburger was.. Daarom overgestapt naar een chickennugget menu met een losse cheeseburger. Als drankje altijd cola of sprite:)

Ben benieuwd naar jullie combies:D

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

14 reacties

• March 18, 2024

NUGGIEESSSSSSS

KitCat
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • March 19, 2024

NUGGIEESSSSSSS

Same. En die lekker zoute frietjes uiteraard 😋

Vince
  • Master
  • March 19, 2024

Oh doe mij maar het chicken mcnugget menu! En dan een McFlurry m&m. 🤤

1r1s
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • March 19, 2024

ik neem bijna altijd een quarter pounder, alleen noem ik het een kwanter panter:) ik heb het een keer verkeerd uitgesproken en nu blijf ik het zo noemen… 

Bas1308
Forum|alt.badge.img+3
  • Socializer
  • March 19, 2024

Geen menu, maar mijn go to burger bijj de Mc is toch wel de chili chicken

ReneeM
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+5
  • Niet meer actief
  • March 19, 2024

Nuggets met friet

Mace
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • March 19, 2024

Ik bestel meestal een big Mac menu of een menu met nuggies. En als drankje altijd een milkshake 

Steffie41104
Forum|alt.badge.img+5
  • Enthusiast
  • March 19, 2024

Big mac zonder ui, met frietjes een colaatje en frietsaus

Harm
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • April 8, 2024

Grote friet  1 rap en grote beker cola

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

Verschilt per keer wel, maar vaak nuggets, een cheeseburger of chili chicken. Soms wat te drinken of een flurry erbij 

LezerIrisje
Forum|alt.badge.img+3

Hey hoi!

Weer een random vraagje:)

Wat is jullie go to menu bij de maccie? Ik nam vroeger altijd de quarter pounder menu, maar ik kwam tot de realisatie dat een quarter pounder basically een dure cheeseburger was.. Daarom overgestapt naar een chickennugget menu met een losse cheeseburger. Als drankje altijd cola of sprite:)

Ben benieuwd naar jullie combies:D

Mij go to mc order is een middle vanille milkshake met een cheeseburger en frietjes, lekker basic maar genoeg voor mij

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+12

Vroeger als kind nam ik de Happy Meal; die speeltjes waren zo nostalgisch in vergelijking met de speeltjes van nu...

Tegenwoordig neem ik een medium/grote friet, kipnuggets en Sprite.

Forum|alt.badge.img+9
  • Myth
  • April 8, 2024

Ik probeer nu vaker vegan te eten als ik buiten eet...vroeger nam ik vaal nuggets of een mcchicken maar nu vooral de veggie mcchicken…

Soms neem ik ook de mcplant zonder kaas maar mijn darmen kunnen helaas niet goed tegen dat nep vlees...dat vind ik jammer

• April 10, 2024

Nuggets en McFlurry m&m :)