Skip to main content

Allergie

Renze Snoek
Forum|alt.badge.img+6

Heeyy! Ik ben gewoon even heel benieuwd.. Zijn er mensen op de community die, net als ik, ook een allergie hebben?

Misschien is het een heel random onderwerp, maar hey, niet geschoten is altijd mis toch :-)

14 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 2 februari 2022

Ik ben allergisch voor mijn eigen hond, wat heel raar klinkt. En heb hooikoorts. 

Renze Snoek
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 157 reacties
  • 2 februari 2022
Naoomi schreef:

Ik ben allergisch voor mijn eigen hond, wat heel raar klinkt. En heb hooikoorts. 

Ohh handig. Heb je er veel last van?

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 856 reacties
  • 2 februari 2022

Ik heb er een hele boel. Hooikoorts, huisstofmijt, katten en bepaalde gras soorten. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 2 februari 2022
Renze Snoek schreef:
Naoomi schreef:

Ohh handig. Heb je er veel last van?

In de afgelopen jaren heb ik er wel minder last van gekregen.
Alleen als ik hem te vaak aanraak of langere tijd in contact is geweest, krijg ik uitslag. Dus als hij bij mij op schoot ligt te slapen of op mijn dekbed. 

Renze Snoek
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 157 reacties
  • 2 februari 2022
Diego schreef:

Ik heb er een hele boel. Hooikoorts, huisstofmijt, katten en bepaalde gras soorten. 

Ook handig om te hebben…. Vaak hoor je bij hooikoorts dat je ook verschillende voedselallergieën erbij kan krijgen. Daar hebben jullie geen last van @Naoomi en @Diego ? 

• 0 reacties
  • 25 februari 2022

🙋🏻‍♀️ met name veel voedselallergieën, zoals pinda en chocolade, en daarnaast ook nog huisstofmijt, huisdieren en dat soort dingen. Mij zie je nooit zonder m'n noodmedicijn tasje hahah

Tarzan
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 3 reacties
  • 25 februari 2022

ik heb hooikoorts. het is nu al begonnen en het gaat door tot eind september.(eind september bloeit de ambrosia waar ik blijkbaar niet tegen kan)

Renze Snoek
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 157 reacties
  • 26 februari 2022

@Nadeche Wow dat zijn wel veel allergieën! Ik heb zelf alleen een pinda en noten allergie, dat vind ik al erg genoeg 😅. Zijn er dingen die je juist niet kan doen door je allergie? (naast het vermijden natuurlijk)

Renze Snoek
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 157 reacties
  • 26 februari 2022

@Tarzan Hooikoorts is ook erg vervelend. Zelf heb ik het niet gelukkig maar het zit wel bij mij in de familie. Heb je er veel last van?

Verafire
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • 8 reacties
  • 30 september 2023

Ik heb last van huisstofmijt en heel voor soorten dierenharen. Ze hebben katten en honden vastgesteld maar het is meer dan dat en merk dat het bij honden weer mee valt dus het is uitproberen 😬. 

Wel balen dat ik een dierenliefhebber ben...

Nihil
Forum|alt.badge.img+7
  • Hero
  • 66 reacties
  • 30 september 2023

Sommige noten, en van een aantal fruitsoorten krijg ik een oranje bek (allemaal oranje bultjes) is gwn irritant maar niet heel erg

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+11

Latex en kiwi, maar die twee hebben een verband. 

Weet niet of werk nou elastiekjes met latex gebruikt maar ik ga het risico niet nemen 

7ohantje
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 37 reacties
  • 31 oktober 2023

Ik heb een allergie voor Rexona en Nivea producten.

Had het vroeger als deo maar mijn huid reageerde heel heftig. Dus een no go voor mij.

Liona1999
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 25 reacties
  • 31 oktober 2023

Ik ben allergische voor Lenor wasmiddel en Ariel

En  Hooikoorts, huisstofmijt, katten. 

Thats my life haha

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen