Hoi!
Een serie boeken die ik erg leuk vind is die van de grijze jager. Het is erg avondtuurlijk en kan af en toe nog best spannend zijn dus het is zeker een aanrader (al is het leesniveau niet zo hoog).
Hoi!
Een serie boeken die ik erg leuk vind is die van de grijze jager. Het is erg avondtuurlijk en kan af en toe nog best spannend zijn dus het is zeker een aanrader (al is het leesniveau niet zo hoog).
Thanks! Ik zal er zeker ff naar kijken
Hi Affie,
Ik lees graag thrillers, dit zijn een paar van mijn favorieten
this lie will kill you van Chelsea pitcher
the night she disappeared van Lisa Jewell
the naturals serie van Jennifer Lynn barnes
Ik gebruik sinds kort storytell
Het lukt me vaak niet goed om de aandacht bij het lezen te houden maar door het voorlezen kan ik met het aandacht erbij houden oefen het bevalt me tot nu toe goed ik ben nog een beetje zoekende welke genre ik leuk vind volgens mij zijn het wel thrillers
en fantasie zoals harry potter en over ridders
Ook ben ik begonnen met zelfhulp boeken
Hi Affie,
Oehh dat klinkt spannend! Op een schaal van 1 tot 10 hoe eng zou jij ze raten?
Ik gebruik sinds kort storytell
Het lukt me vaak niet goed om de aandacht bij het lezen te houden maar door het voorlezen kan ik met het aandacht erbij houden oefen het bevalt me tot nu toe goed ik ben nog een beetje zoekende welke genre ik leuk vind volgens mij zijn het wel thrillers
en fantasie zoals harry potter en over ridders
Ook ben ik begonnen met zelfhulp boeken
Oh klinkt interessant! Zelf hou ik ook echt van dingen zoals Harry Potter. Heb je toevallig nog een aanrader voor een goed zelfhulp boek?
Hi Affie,
Hi Affie,
ik zou de boeken niet perse eng noemen ik denk dat ze meer spannend zijn en goeie plot twists hebben 
Hi Affie,
Hi Affie,
ik zou de boeken niet perse eng noemen ik denk dat ze meer spannend zijn en goeie plot twists hebben 
Oh gelukkig maar haha. Weet zelf namelijk niet in hoeverre ik echt een eng boek zou kunnen hebben haha. In ieder geval thanks voor de tips!
Hey hey,
zelf lees ik niet zo veel spannende boeken, maar als je ooit nog romans nodig hebt mag je me altijd een berichtje sturen :D
Hey hey,
zelf lees ik niet zo veel spannende boeken, maar als je ooit nog romans nodig hebt mag je me altijd een berichtje sturen :D
Haha topp, i will ;)
Ik heb geen favoriete leesboek, maar wel een favoriete schrijver. Ik lees graag boeken van Mel Wallis de Vries. In deze boeken zitten voor mij voldoende spanning!
Ik heb geen favoriete leesboek, maar wel een favoriete schrijver. Ik lees graag boeken van Mel Wallis de Vries. In deze boeken zitten voor mij voldoende spanning!
Nog niet eerder van gehoord maar ik ga het zeker opzoeken! Thanks voor de tip
Tik Tak van Chris McGeorge vind ik zelf een hele goede thriller.
Ik probeer het lezen weer op te pakken. Maar ik vind informatieve boeken erg leuk. Boeken over de mens en ziektes, dieren, het heelal, dinosaurussen en de prehistorie, etc. ook Geronimo stilton fantasia vond ik leuk. Die kreeg ik vroeger altijd voor mijn verjaardag. Maar ik houd ook van moppen boekjes en boekjes met random leuke feitjes erin.
Tik Tak van Chris McGeorge vind ik zelf een hele goede thriller.
Thanks! zal ernaar kijken
Ik probeer het lezen weer op te pakken. Maar ik vind informatieve boeken erg leuk. Boeken over de mens en ziektes, dieren, het heelal, dinosaurussen en de prehistorie, etc. ook Geronimo stilton fantasia vond ik leuk. Die kreeg ik vroeger altijd voor mijn verjaardag. Maar ik houd ook van moppen boekjes en boekjes met random leuke feitjes erin.
oehh boeken over het heelal, dinosaurussen en de prehistorie lijken me ook mega interessant. Vind het altijd wel leuk om daar dingen over te zien/lezen.
Geronimo Stilton vond ik echt geweldig vroeger en dan vooral de fantasia boeken ja
Heb daar in totaal wel echt maar 2 ofzo van gelezen maar was er echt helemaal weg van.