Skip to main content
Affie
Guru
November 7, 2024

Wat zijn jullie favoriete boeken?

• November 7, 2024
  • 16 reacties
  • 159 × bekeken

Hi iedereen😁,

De afgelopen tijd probeer ik mezelf te motiveren om wat meer boeken te gaan lezen😆. Ik vond lezen niet altijd even leuk maar als ik echt een goed boek te pakken heb, ben ik daar niet meer van weg te slaan! Ik hou zelf vooral van spannende en avontuurlijke boeken. 🙌

Ik ben erg benieuwd naar wat mensen hun favorieten boeken zijn en welke ze zouden recommanderen.  

Let me know😉!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

16 reacties

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Moderator
November 13, 2024

Ik heb geen favoriete leesboek, maar wel een favoriete schrijver. Ik lees graag boeken van Mel Wallis de Vries. In deze boeken zitten voor mij voldoende spanning!

Nice to meet you :)
Affie
AffieAuteur
Guru
November 13, 2024

Ik heb geen favoriete leesboek, maar wel een favoriete schrijver. Ik lees graag boeken van Mel Wallis de Vries. In deze boeken zitten voor mij voldoende spanning!

Nog niet eerder van gehoord maar ik ga het zeker opzoeken! Thanks voor de tip😁

Jantine5
Enthusiast
November 13, 2024

Tik Tak van Chris McGeorge vind ik zelf een hele goede thriller.

November 13, 2024

Ik probeer het lezen weer op te pakken. Maar ik vind informatieve boeken erg leuk. Boeken over de mens en ziektes, dieren, het heelal, dinosaurussen en de prehistorie, etc. ook Geronimo stilton fantasia vond ik leuk. Die kreeg ik vroeger altijd voor mijn verjaardag. Maar ik houd ook van moppen boekjes en boekjes met random leuke feitjes erin. 

Affie
AffieAuteur
Guru
November 13, 2024

Tik Tak van Chris McGeorge vind ik zelf een hele goede thriller.

Thanks! zal ernaar kijken👍🏽

Affie
AffieAuteur
Guru
November 13, 2024

Ik probeer het lezen weer op te pakken. Maar ik vind informatieve boeken erg leuk. Boeken over de mens en ziektes, dieren, het heelal, dinosaurussen en de prehistorie, etc. ook Geronimo stilton fantasia vond ik leuk. Die kreeg ik vroeger altijd voor mijn verjaardag. Maar ik houd ook van moppen boekjes en boekjes met random leuke feitjes erin. 

oehh boeken over het heelal, dinosaurussen en de prehistorie lijken me ook mega interessant. Vind het altijd wel leuk om daar dingen over te zien/lezen.

Geronimo Stilton vond ik echt geweldig vroeger en dan vooral de fantasia boeken ja😂 Heb daar in totaal wel echt maar 2 ofzo van gelezen maar was er echt helemaal weg van.