Skip to main content
December 20, 2023

Wat zijn jullie aan het lezen?

• December 20, 2023
  • 19 reacties
  • 329 × bekeken

Ik heb her en der gezien dat we redelijk wat mensen hebben hier die graag lezen, net als ik. Wat zijn jullie momenteel aan het lezen?

Ik ben een paar dagen geleden eindelijk begonnen aan The lord of the rings, en het bevalt me tot nu toe erg goed!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

19 reacties

January 6, 2024

ik weet niet of het meetelt maar ik ben de manga the promised neverland aan het lezen. ik doe het wel in het japans dus misschien dat het dan wel meetelt ;p

Lezen is lezen. Ik zie niet waarom manga persé minder literaire waarde zou hebben!

Supercharger
January 7, 2024

Ik lees Alchemy van S.J. Parris. Een historische thriller die zich afspeelt in het Praag van eind zestiende eeuw, met in de hoofdrol de Italiaanse filosoof Giordano Bruno. Erg spannend!

Ik ben een paar keer aan Lord of the Rings begonnen maar heb het nooit uitgelezen, haha 😅. Mooi dat het jou bevalt!

Lauren
Hero
January 20, 2024

Op het moment lees ik het boek Maan van Lucinda Riley. 

Komt uit de reeks de zeven zussen

Jigglypuff
Socializer
February 18, 2024

Ik heb net Ms Ice Sandwich uit van Mieko Kawakami. Dat was een van de weinige boeken van haar die ik nog moest lezen. Hierna wil ik beginnen in ‘The Way of Kings’ (Brandon Sanderson) of Spare, de biografie van Prince Harry. Ik weet nog niet of ik voor fantasy koningen of echte royals ga, haha.

Charlotte
Genius
February 19, 2024

Ik lees nu het boekje: the art of being alone: solitude Is my home, loneliness was my cage.
interessant om te lezen hoe de de schrijfster vertaald hoe de maatschappij ook wel naar eenzaamheid kijkt, en er worden ook wel goede voorbeelden in vernoemd. Zeker een aanrader😊

The risk I took was calculated but man, am I bad at math.
Legend
February 19, 2024

Ik ben net begonnen aan het boek ‘ Hoe overleef ik alles wat ik niemand vertel’ van Francine Oomen. Dat is het nieuwste vervolgdeel van de serie ‘hoe overleef ik’ van jaren geleden

ReneeM
Niet meer actief
Niet meer actief
February 19, 2024

Ik ben net begonnen aan het boek ‘ Hoe overleef ik alles wat ik niemand vertel’ van Francine Oomen. Dat is het nieuwste vervolgdeel van de serie ‘hoe overleef ik’ van jaren geleden

Leuk! Die heb ik ook onlangs gelezen :)

Het leven is een melodie, het ligt eraan hoe je het zingt. Discord: reneevdm
April 14, 2024

hihi

op dit moment lees ik heel veel manga’s en actie boeken maar muziek theorie boeken vind ik ook leuk om even in te snuffelen.

groetjes

April 14, 2024

hihi

op dit moment lees ik heel veel manga’s en actie boeken maar muziek theorie boeken vind ik ook leuk om even in te snuffelen.

groetjes

Oh tof! Ik heb ook redelijk wat manga gelezen. Wat ben je nu aan het lezen?