Skip to main content

Wat ben je nu aan het lezen?

• 29 december 2024
  • 1 reactie
  • 30 × bekeken

Lukan9704
Forum|alt.badge.img+3

Hallo allen,

De titel zegt het al: wat ben je op dit moment aan het lezen? Bonus is als je kan vertellen wat de aanleiding was (boek cover sprak je aan, je hebt de synopsis doorgenomen en je vond dat wel wat, etc.)

Ikzelf lees nu Je Bent Prachtig van Ann Napolitano, zag de cover van het boek op de eettafel en het sprak mij aan wat voor alles-omvattende statement de titel is. het is een familiedrama/saga dat gaat over vier zussen waarvan één een jongeman ontmoet waarmee ze gaat trouwen. Alleen gebeuren er dingen in en rondom het huwelijk dat ervoor zorgt dat er wrijving is in de familie en dat zorgt voor de nodige drama. Een prachtig boek met prose die makkelijk weg te lezen is!

Hoor graag wat jullie aan het lezen zijn 🤗

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Roseceous
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 126 reacties
  • 29 december 2024

Haay,

Wat een leuke topic. Ik lees ben vandaag begonnen met Outlander van Diana Gabaldon. Het is een fantasy, historical, romance, adventures boek. Wat ik weet is dat het hoofdkarakter naar een ander tijdperk gaat.  

Er is een verfilmde serie van gemaakt wat ik heel graag wou kijken, maar ik hoorde van iemand dat misschien de boeken leuker zijn. Ik ben gek op lezen dus ga ik daar maar mee beginnen. En dan na een paar te hebben gelezen ga ik de serie kijken.

Groetjes. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen