Skip to main content
Claudia123
Enthusiast
December 26, 2025

Verhalen/boek schrijven (:

• December 26, 2025
  • 6 reacties
  • 106 × bekeken

Heyhoi! 
Ik ben op zoek naar anderen die ook van verhalen schrijven houden.  Ik heb zelf al een paar korte verhalen geschreven en werk nu aan een boek. Het lijkt me superleuk om meer mensen met dezelfde interesse te ontmoeten.  Misschien kunnen we een groepje starten om elkaar te motiveren, feedback te geven of gewoon lekker over schrijven en boeken te kletsen!  

Stuur gerust een dm of laat een comment achter als je interesse hebt (:

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

FurryGamerzz.paprika
Master
December 26, 2025

Ik heb je een privébericht gestuurd 

Message is signed by a femboy furry
patjevoordesfeer
Moderator
December 27, 2025

Leuk, ik schrijf zelf ook. Ik heb je een privébericht gestuurd! :)

DM always open :)
cyrina
Enthusiast
January 22, 2026

Hey! Ik schrijf zelf ook een boek (probeer het) en dat leek me wel een leuk idee!
Ik zal je privé ook nog een bericht sturen

𝔗𝔥𝔢𝔯𝔢 𝔦𝔰 𝔫𝔬 𝔢𝔞𝔰𝔶 𝔴𝔞𝔶 𝔣𝔯𝔬𝔪 𝔱𝔥𝔢 𝔢𝔞𝔯𝔱𝔥 𝔱𝔬 𝔱𝔥𝔢 𝔰𝔱𝔞𝔯𝔰
roza2punt0
Supercharger
January 29, 2026

Hi! Ik ben zelf ook bezig met het schrijven van een verhaal, ik stuur je een privé berichtje! 

-MAXimale vibes
Explorer
February 20, 2026

Hi! Leuk idee! Ik ben ook van plan om een boek (autobiografie) te schrijven. Ik stuur je ook een berichtje!

The Ineffable Bookworm
Myth
February 20, 2026

Ik schrijf voornamelijk (Engelse) fanfictie als ik daarvoor in de stemming ben ^^ en ik ben verzot op lezen (voornamelijk meer in het Engels dan in het Nederlands)

"Zelfs al loop je over een pad bedekt met rozendoorns waar je doorheen moet vechten, in plaats van een snel pad uit het doolhof dat 'leven' heet, je komt er veel sterker uit dan je ooit voor mogelijk had gehouden." - The Ineffable Bookworm