Vampyria deel 2: Hof Van Wonderen van Victor Dixen met een kleine verassing

  • 14 February 2024
  • 1 reactie
  • 14 × bekeken

Reputatie 7
Badge +11

Ik had terug in november 2023 Vampyria deel 2: Hof Van Wonderen van Victor Dixen voorbesteld en inmiddels is deze vandaag aangekomen. 

Het is (zoals bijna gewoonlijk) een gelimiteerde hardcover editie, Nederlandse vertaling (originele boeken zijn namelijk Franstalig en ik kan geen Frans lezen of dergelijke) met spraypainted bladzijden.

Dit boek kostte niet ontzettend veel en ik dacht gewoon "prachtig boek" al moet ik het eerste deel nog wat meer lezen, maar wat bleek:

 

schijnbaar heeft de auteur zijn handtekening achtergelaten op de tweede pagina van mijn splinternieuwe boek. Ik heb het vergeleken met één foto van hem op Google waarbij hij een Vampyria boek signeert en mijn handtekening van hem komt overeen met zijn signeersessie handtekening.

Zo gaaf, dat zie je ook niet elke dag... 🤩


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5

Wauw! Nee dat zie je niet elke dag dat een auteur een handtekening in een boek zet. Super leuk! Hopelijk heb je er veel lees plezier ervan!😊