Skip to main content

Hi, ik ben Louise en lees graag thrillers. 
Een aantal boeken die ik dit jaar gelezen heb zijn:

Lola is missing van Alison James 

The book club van C.J. Cooper

The night she disappeared van Lisa Jewell 

Ik lees veel in het Engels maar vind de thrillers van Simone van der Vlugt ook erg leuk. 

zijn er mensen die aanraders hebben voor interessante page turners? 😁

Hoi Louise,

Leuk dat je graag Thrillers leest. Wat voor Thrillers lees je het liefste?

Groetjes,

Annemarie

Hi Annemarie,

Leuke reactie 😁 

Ik lees graag psychologische thrillers en detectives. 

Wat voor soort boeken lees jij graag en heb je leuke aanraders? 

Groetjes Louise 

Hoi Louise, leuke post!

Ik heb een hoop boeken in de kast staan, maar volgens mij niks wat ik echt spannend zou noemen hahah. Wat is je favoriete thriller die je iedereen wel zou kunnen aanraden?

Hi Robster,

I am pilgrim van Terry Hayes vond ik een heel indrukwekkend boek en de schrijfstijl vond ik heel mooi. Dit boek raad ik zeker aan. 

Verder is Dear killer van Katherine Ewell een boek wat ik ondertussen 3 keer gelezen heb 😊 door dit boek ben ik aan het lezen geraakt 

Heb jij ook nog aanraders ik sta er voor open om andere genres te leren kennen 😁

Ahh ja ik heb van I am pilgrim gehoord ja, wordt hoog aangeschreven! Ik zal hem aan mijn Goodreads toevoegen ^^.

Momenteel ben ik bezig met de Kingsbridge serie van Ken Follet. Het zijn hele dikke boeken, en je moet er wel een beetje van geschiedenis voor houden, maar ik heb al jaren niet meer zo erg in een serie gezeten. Het heeft enorm goed geschreven personages en je kan nooit voorspellen wat er gaat gebeuren. En het zit vol leuke historische details wat een heel mooi beeld geeft van hoe mensen in de middeleeuwen leefden 😁

Reageer