Skip to main content

schrijfgroepje (ja opnieuw)

• September 24, 2025
  • 6 reacties
  • 80 × bekeken

FurryGamerzz.paprika
Forum|alt.badge.img+5

Hey allemaal!

Ik dacht ineens: hoe leuk zou het zijn om een schrijfgroep te starten voor mensen die graag verhalen schrijven? 

Het idee is om samen online te schrijven, elkaar feedback te geven en soms – als er animo is – ook fysiek af te spreken.

Zelf werk ik op dit moment aan een hybride fantasy/thriller/horror-verhaal, geïnspireerd door dingen die ik heb meegemaakt of had kunnen meemaken.

Lijkt het je leuk om mee te doen of heb je vragen? Stuur me gerust een privébericht!

Groetjes,

Paprika 🫑

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • September 24, 2025

Hoi Paprika,

Ik heb een disclaimer aan je topic toegevoegd omdat het gaat om een groep die buiten Join Us opgezet wordt.

Hopelijk vind je wat leuke mensen die willen aansluiten!

Groetjes,

Mitchel

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • September 24, 2025

Hallo Paprika, Ik wil heel graag meedoen aan je schrijfclub. Ik hou zelf heel erg van het schrijven van horrorverhalen. Heb je al andere leden gevonden? 

FurryGamerzz.paprika
Forum|alt.badge.img+5

U bent de eerste 

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • September 24, 2025

Prima, hopen dat er nog meer mensen zich aanmelden :) 

FurryGamerzz.paprika
Forum|alt.badge.img+5

Hey scrat, ik stuur je ff een privébericht 

Samtastic
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • September 28, 2025

Hey, ik vind 't wel leuk om mee te doen! Ik stuur je wel effe een privéberichtje, ik hoop dat dit anderen ook interessant lijkt :D