Skip to main content

Schrijf clubje (online groepsapp)

• May 21, 2025
  • 18 reacties
  • 314 × bekeken

Hallo, ik ben Lynn (18). Ik vind schrijven erg leuk! Ik ben zelf al bezig met een paar verhalen maar het lukt me steeds niet om ze af te krijgen. Het zou mij erg leuk lijken om een groepsapp met allemaal schrijvers of boekenliefhebbers op te richten om met elkaar te kunnen nerden over schrijven en lezen! Ik schrijf vooral fantasie gemixt met een beetje psychologische factoren. Maar lees zelf ook veel andere genres. Lijkt je dit iets? Laat het me weten! persoonlijk met iemand over boeken en schrijven praten lijkt me ook erg leuk!

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

18 reacties

jaslea
Forum|alt.badge.img+2
  • Contributer
  • May 28, 2025

hey, lijkt me ook leuk! ik ben zelf 20, en heb heeel erg van boeken geschreven gehouden en wilde het dit jaar weer oppakken. is alleen nog niet gelukt haha :)

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • June 12, 2025

Hii ik heb wel interesse ik hou enorm veel van schrijven en heb precies hetzelfde probleem met dat ik nooit iets af maak haha. Praten over schrijven ofzo is ook leuk!

• June 20, 2025

hey, lijkt me ook leuk! ik ben zelf 20, en heb heeel erg van boeken geschreven gehouden en wilde het dit jaar weer oppakken. is alleen nog niet gelukt haha :)

excuus voor de late reactie. Wat voor verhalen schrijf/schreef je zoal?

• June 20, 2025

Hii ik heb wel interesse ik hou enorm veel van schrijven en heb precies hetzelfde probleem met dat ik nooit iets af maak haha. Praten over schrijven ofzo is ook leuk!

leuk om te horen! wat voor verhalen schrijf je? 

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • June 26, 2025

Meestal crime, thriller of romantiek/drama. 

en jij? 

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • June 30, 2025

Hallo, Het lijkt mij heel erg leuk om hieraan mee te doen. Ik ben 20 jaar oud en hou heel erg van horror/thriller verhalen schrijven. Is hier al iets van een groepsapp van? 

Diego
Junior Community Coördinator
Forum|alt.badge.img+15
  • Junior Community Coördinator
  • June 30, 2025

Ik heb een disclaimer toegevoegd aan je topic.

Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • July 5, 2025

Hey, 

Mijn naam is Amber Migo ik ben 22 jaar. Ik ben momenteel bezig met het schrijven van mijn eerste boek, een erotische psychologische thriller. Ik heb wel vaak de behoefte om met andere schrijvers te sparren, te praten en te delen. Is de groepsapp toevallig al gemaakt?

Katie
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • July 8, 2025

Heyy, 

Ik ben Renske (18 jaar) en ik houd zelf erg van lezen en af en toe wat schrijven en het lijkt me heel leuk om het er een keer met mensen over te hebben. Zowel het idee van een boekenclub als privé erover kletsen staan me erg aan!

• July 12, 2025

Hallo, Het lijkt mij heel erg leuk om hieraan mee te doen. Ik ben 20 jaar oud en hou heel erg van horror/thriller verhalen schrijven. Is hier al iets van een groepsapp van? 

hai! ik heb nog geen groepsapp. die kan ik wel zsm aanmaken! stuur me een prive berichtje dan voeg ik je toe!

• July 12, 2025

Heyy, 

Ik ben Renske (18 jaar) en ik houd zelf erg van lezen en af en toe wat schrijven en het lijkt me heel leuk om het er een keer met mensen over te hebben. Zowel het idee van een boekenclub als privé erover kletsen staan me erg aan!

hoi renske! leuk! suur me een prive berichtje dat voeg ik je toe!

• July 12, 2025

Hey, 

Mijn naam is Amber Migo ik ben 22 jaar. Ik ben momenteel bezig met het schrijven van mijn eerste boek, een erotische psychologische thriller. Ik heb wel vaak de behoefte om met andere schrijvers te sparren, te praten en te delen. Is de groepsapp toevallig al gemaakt?

hai, amber! nee nog niet die ga ik zsm aanmaken! stuur me een prive bericht als je er bij wilt!

• July 12, 2025

Meestal crime, thriller of romantiek/drama. 

en jij? 

ik schrijf vooral fantasy! in combi met psygologische factoren. stuur me een prive berichtje als je graag bij de groep wilt!

Forum|alt.badge.img+1
  • Socializer
  • July 14, 2025

Heyy! 
Wat super leuk. Ik ben 20, hou ook van schrijven lezen. Als de groep gemaakt is, zou ik graag aansluiten! (:

Eden
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 29, 2025

Heey jaa heel erg leuk!!! Ik schrijf zelf poems/spoken words verhalen!

Samtastic
Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • August 18, 2025

Hey hey, volgens mij is deze post al een tijdje geleden aangemaakt, maar als jullie er nog voor openstaan, doe ik graag mee! Mijn naam is Sam (20) en ik ben praktisch opgegroeid met fantasyverhalen schrijven, maar ik probeer de laatste tijd om mijn horizon te verbreden met science fiction

FurryGamerzz.paprika
Forum|alt.badge.img+5

Ik ben interesseerd!

Ik schrijf van tijd tot tijd aan me boek

Hybrid fantasy , thriller en horror 

Diego
Junior Community Coördinator
Forum|alt.badge.img+15
  • Junior Community Coördinator
  • September 24, 2025

Hey hey, volgens mij is deze post al een tijdje geleden aangemaakt, maar als jullie er nog voor openstaan, doe ik graag mee! Mijn naam is Sam (20) en ik ben praktisch opgegroeid met fantasyverhalen schrijven, maar ik probeer de laatste tijd om mijn horizon te verbreden met science fiction

Ik ben interesseerd!

Ik schrijf van tijd tot tijd aan me boek

Hybrid fantasy , thriller en horror 

De topicstarter van dit topic is helaas niet meer actief, ik weet niet of er iets uit voort is gekomen maar anders zou je eventueel zelf kunnen kijken om iets te organiseren. 

Voor nu sluit ik dit topic 🔒