Hallo allemaal,
Zitten er in deze groep mensen die net zo houden van ‘vrouwenboeken’ zoals ik? Jenny Colgan of Sophia Kinsella bijv :))
Hallo allemaal,
Zitten er in deze groep mensen die net zo houden van ‘vrouwenboeken’ zoals ik? Jenny Colgan of Sophia Kinsella bijv :))
Hoi,
beetje late reactie, maar vind ik leuke boeken. Ik lees zelf ook graag thrillers. Wat lees jij verder allemaal?
Hoi,
beetje late reactie, maar vind ik leuke boeken. Ik lees zelf ook graag thrillers. Wat lees jij verder allemaal?
Hi
Geen probleem! Ik lees echt alleen van die vrouwenboeken haha. Heb je nog een favo boek?
Hi
Welke titels lees je graag?
Colleen hoover hierooooo, echt toppp
Hi
Welke titels lees je graag?
Hoi
Jaa veel verschillende boeken. Mijn recentste boekenserie die ik heb gelezen was de kleine bakkerij. En jij?
Hey, hele late reactie maar ook een boekenworm hier die houdt van romantische boeken.
The twisted series van Ana Huang
The dreamland series van Lauren Asher
Colleen Hoover ofc!
Wel een beetje denk ik. ik lees veel over colleen hoever.
Zeker wel! Lees van alles! :)
Hey, hele late reactie maar ook een boekenworm hier die houdt van romantische boeken.
Colleen Hoover ofc!
Wat leuk
Colleen hoover hierooooo, echt toppp
Heel leuk!
Wel een beetje denk ik. ik lees veel over colleen hoever.
Nicee!
Zeker wel! Lees van alles! :)
En heb je een favo boek
Colleen Hoover ofc!
Wat leuk
Ik lees alle boeken in het Engels
Log in om actief deel te nemen aan de community!
Heb je nog geen account?
➔ Maak een account aan
Heb je wel al een account? Hieronder kun je direct inloggen:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.