Skip to main content

Net nieuw bij de JoinUs Leesclub

• July 27, 2022
  • 1 reactie
  • 77 × bekeken

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+12

Ik vind het initiatief van een leesclub een erg leuk en gezellig idee en toen ik het zag was ik gelijk enthousiast.

Omdat ik mij recentelijk bij de leesclub heb aangesloten heb ik besloten om met het derde eerstvolgende boek mee te doen, afhankelijk van hoe dingen gaan lopen in / na de zomervakantie.

Ik ben een echte boekenworm (zoals mijn nickname ook zegt), alleen moet ik nu wel weer het lezen meer op gaan pakken nu dat mijn college tijd tijdelijk even voorbij is; wat dus eerder in de weg zat.

Voornamelijk lees ik veel in het Engels, ben niet een enorme fan van in het Nederlands lezen om heel eerlijk te zijn en ik denk dat dit komt door mijn basis en middelbare schooltijd jaren geleden, maar ik probeer ook die boeken een kans te geven. De enige reeks die ik tot nu toe echt in het Nederlands lees zijn De Hekser (Andrzej Sapkowski) en sommige Reckless of MirrorWorld / Spiegelwereld - delen (Cornelia Funke).

Mijn favoriete fictie is merendeels fictie, of een combi tussen non - fictie en fictie, ook al heb ik pure non - fictie ook weleens geprobeerd.

Genres die ik zoal leuk vind zijn duistere fantasie, fantasie, historische fantasie, historische romans, bovennatuurlijk, avontuurlijk, slice of life. 

Kijk er naar uit hopelijk binnenkort boeken met jullie te gaan lezen en recensies te schrijven!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Nathalie
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+3
  • Oud-Community Manager
  • July 28, 2022

Super leuk, mooi om te zien dat de leesclub steeds groter wordt!