lees buddies!

  • 23 July 2023
  • 6 reacties
  • 202 × bekeken

Reputatie 2
Badge

Heey!  (Zuid-Holland)
Ik ben dus echt HELEMAAL gek op lezen! 
En ik doe dat dan ook het liefste de hele dag. En dan niet alleen het lezen maar ook het praten over boeken of video’s kijken over boeken! 
het lijkt me dus ook echt super leuk om mensen te leren kennen die dat ook zo leuk vinden! Zodat we samen lekker kunnen praten, lezen en nieuwe boeken kunnen kopen natuurlijk! :)

Ik lees van alles! (Thriller, young adult, roman, etc)

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Dit lijkt mij ook superleuk aangezien ik ook een heuse leesfanaat ben (Dark/High/Historische Fantasy, Alternatieve geschiedenis, Sci-Fi, Bovennatuurlijk, Mythologie, Young Adult, graphic novels, strips en manga) woon alleen wel in Midden Nederland en ben best wel wat jaartjes ouder dan jij bent.

Reputatie 2
Badge

Dit lijkt mij ook superleuk aangezien ik ook een heuse leesfanaat ben (Dark/High/Historische Fantasy, Alternatieve geschiedenis, Sci-Fi, Bovennatuurlijk, Mythologie, Young Adult, graphic novels, strips en manga) woon alleen wel in Midden Nederland en ben best wel wat jaartjes ouder dan jij bent.

Wat leuk om te horen! Kletsen over boeken kan nooit kwaad toch? Haha

Badge

stuur me een bericht ik ben een wattpad vrouw 

 

Reputatie 2
Badge +2

Wat leuk! Ik wil ook weer beginnen met lezen, maar weet niet zo goed wat.

Wat houdt young adult in?

Badge

Romantic tussen jong volwassen 

Reputatie 5
Badge +7

Hiii!! Same same samee, ik hou echt ontzettend van lezen. Ik maak zelfs ook deel uit van booktwitter. Zelf lees ik graag fantasy, mystery, romance en thriller, maar ik vind eigenlijk bijna alle genres wel leuk. Alleen bij non-fiction ligt het er een beetje aan wat voor soort boeken het zijn. 

Wat zijn jouw favoriete boeken/series tot nu toe?