Skip to main content

Hii!

  • 15 February 2022
  • 4 reacties
  • 84 × bekeken

Hii, leuk dat deze leesclub bestaat!

Ik vind het enorm leuk om boeken te lezen. Engels, Nederlands, Fictie, Non-fictie. Ik lees graag van alles wat. Ik moet alleen echt meer tijd gaan nemen om te lezen. ik merk dat ik het eigenlijk te weinig doe. Dat komt denk ik ook omdat ik voor werk al heel erg veel moet lezen en dan thuis eerder achter de laptop duik.

Ik kijk er erg naar uit om nieuwe boeken te lezen en recensies over boeken met jullie te delen!

 

Klein vraagje: hoeveel tijd nemen jullie om een boek te lezen voordat jullie het samen gaan bespreken?

 

liefs,

Hallo.

 

Wij zijn net begonnen. We zijn nu in boek 2 een keuze aan het maken. Misschien als je mee wilt doen dat je hier in kan reageren.

We doen 1x per maand / 6 weken


Hallo.

 

Wij zijn net begonnen. We zijn nu in boek 2 een keuze aan het maken. Misschien als je mee wilt doen dat je hier in kan reageren.

We doen 1x per maand / 6 weken

Leuk! ik doe graag mee

 


Goedenavond @Paaltje3,

 

Wat goed dat je hier een bericht over plaatst!

Misschien wat gek; maar ik lees graag over monarchieën en Franstalige boeken.

Voor het slapen gaan een kwartiertje en ook in de trein onderweg.

Vaak maak ik een deadline i.p.v. er tijd aan binden, zo lees ik 10 à 15 pagina’s per dag. Guilty pleasure is een hoofdstuk lezen of meer pagina’s lezen 😛.

 

Groetjes,

Anwar


Leuk dat je erbij bent, Paaltje. Ik heb dat ook, dat ik zogenaamd geen tijd heb om te lezen, maar wel zo een paar uur achter mn laptop of telefoon door allemaal onzin zit te scrollen :p