De Grijze Jager van John Flanagan

  • 6 November 2023
  • 2 reacties
  • 26 × bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Zijn hier ook liefhebbers van de grijze jager boeken serie? :)

Vroeger heb ik altijd heel erg genoten van deze serie. En nog steeds lees ik zo af alle boeken weer tot en met 6. Ik heb nu boek 7-8-9-10 ook gekocht en ben van plan die verder te gaan lezen als ik met mijn andere serie klaar ben🏰


2 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Heb ooit een keer het eerste boek in het Engels gelezen voor een boekverslag op de middelbare geloof ik; kwam er gewoonweg niet doorheen, kon het nauwelijks volgen en ik kwam maar tot de helft. Dus ik had de rest uit mijn duim gezogen en kreeg alsnog een 10 voor het boekverslag. 

 

Maar ja, zo heeft ieder een eigen smaak.

Ik bijvoorbeeld ben ontzettend groot fan van de Reckless/Spiegelwereld reeks van Cornelia Funke die ik al zo'n 13 jaar lang lees en zowel in de Engelse als Nederlandse vertalingen lees, want het is oorspronkelijk in het Duits geschreven. Dit zal ook komen omdat de hoofdpersoon en ik dezelfde leeftijd hebben zo ongeveer en ik herken mezelf best wel in dat personage.

Reputatie 4
Badge +5

Ik vond het als kind echt geweldig om te lezen, maar toen ik het op latere leeftijd nog een keer probeerde merkte ik dat ik er niet zo goed doorheen kwam. Het was me toch iets te kinderlijk geschreven. Ik heb hetzelfde probleem met de eerste twee Harry Potter boeken.

Maar dat neemt verder niet weg dat ik er hartstikke veel plezier mee heb gehad als kind 😁

Reageer