Skip to main content

Bookclub

• 28 juli 2022
  • 2 reacties
  • 142 × bekeken

Forum|alt.badge.img
  • Supercharger
  • 9 reacties

Ik heb gekozen om deze topic te maken omdat ik zelf heel erg van lezen hou en maar geen boekenclub kan vinden. Dus ik dacht waarom begin ik zelf geen boekenclub maar dan online! Ik vind dit het perfecte platform. We zouden dus een boek kunnen uitkiezen en dan paar weken er na het boek kunnen bespreken. Heeft iemand een suggestie? 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Nathalie
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+3
  • Oud-Community Manager
  • 18 reacties
  • 28 juli 2022

Hoi Ines, leuk! Houd vooral ook alle topics in deze groep in de gaten, her en der wordt er volop gesproken over boeken. En soms wordt er ook afgesproken. Leuk als je meedoet, toch @Koolvis

Koolvis
Forum|alt.badge.img+9
  • 225 reacties
  • 11 augustus 2022

Ja er is hier al een boekenclub, gezellig als je meedoet!  Je kan in dit topic stemmen voor het volgende boek:

Als hier niks bijzit wat je leuk lijkt om te lezen, kan je natuurlijk ook zelf een topic aanmaken voor een ander boek, met een datumprikker en een poll om een boek te kiezen. Ik zag in een ander topic dat er best veel mensen van sci-fi/fantasy houden. En dan proberen we voor de volgende ronde weer iets te vinden wat iedereen leuk vindt :)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen