Skip to main content
Enthusiast
February 22, 2025

boekenclub beginnen

• February 22, 2025
  • 13 reacties
  • 428 × bekeken

Hoi ik ben Cherry,

Ik hou erg van lezen en praten over de boeken die ik lees. Ik ben 21 jaar en woon in omgeving Doetinchem. 

Het lijkt mij leuk om een boekenclub te beginnen, om nieuwe mensen te ontmoeten. Het maakt mij niet uit of het een fysieke of online club is. Ik lees van alles, dus veel keuze uit boeken om te lezen en erover te praten. 

Heeft iemand interesse in een boekclub? 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

13 reacties

Lolayeet
Rookie
June 29, 2025

Hoi ik ben Cherry,

Ik hou erg van lezen en praten over de boeken die ik lees. Ik ben 21 jaar en woon in omgeving Doetinchem. 

Het lijkt mij leuk om een boekenclub te beginnen, om nieuwe mensen te ontmoeten. Het maakt mij niet uit of het een fysieke of online club is. Ik lees van alles, dus veel keuze uit boeken om te lezen en erover te praten. 

Heyaa, ik woon in Doetinchem! Lijkt me leuk aan te sluiten! 

Ik ben Lola, 27 jaar, en dol op boeken❤️ ik lees vanalles van thriller tot horror en van fantasy tot romance ✨📚

Met vriendelijke groet, Lola
Asya
Socializer
August 3, 2025

Hoi ik ben Cherry,

Hoi hoi, ik heb echt veel intresse!! ik wil al een tijdje een boekenclub hebben om gewoon samen te lezen en bespreken!! ik ben zelf 20 en woon in doetinchem. Lees graag dark romance boeken maar sta open voor verschillende topics

Rookie
September 7, 2025

Hoi 

Ben Boudewijn, 25 jaar en ben dit jaar begonnen met veel lezen. 

Ik woon en werk in de buurt van Doetinchem. Ik zou graag in een boekenclub willen zitten. Is er nog plek vrij? Ik lees voornamelijk psychologie, geschiedenis en autobiografie, maar sta open voor fantasieën en romans.