Skip to main content

Boek schrijven!

• October 31, 2025
  • 11 reacties
  • 120 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Zelf ben ik een boek aan het schrijfen en wil zien of er andere jongeren zijn die boeken aan het schrijfen zijn en die er over wilt praten! En het verhaal delen! En soort van schrijf vrienden willen worden!

11 reacties

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

Hoii, wat vind je zelf het leukste om te schrijven? Groetjes Britt 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Contributer
  • November 1, 2025

Hi!
Ik ben op dit moment een boek aan het schrijfen dat een english gothic thriller is! In de style van klassieke engelse boeken. Maar verder schrijf ik ook nog fantasy en eigelijk hou ik van alles wel.

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

Aah, klinkt leuk!! Wat vind jij het leukste aan schrijven?

Bashir
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • November 2, 2025

Zelf ben ik een boek aan het schrijfen en wil zien of er andere jongeren zijn die boeken aan het schrijfen zijn en die er over wilt praten! En het verhaal delen! En soort van schrijf vrienden willen worden!

Zouden we schrijfvrienden kunnen zijn? Misschien kan ik je helpen met het schrijven van boeken? Ik hou van lezen omdat het mijn horizon verbreedt en mijn kennis verrijkt, en ik vind het ongelooflijk leuk. Ik heb echter nog nooit geprobeerd om zelf een boek te schrijven. Misschien kunnen we onze ideeën delen. Iedereen die van lezen houdt, zal ongetwijfeld zijn of haar boeken publiceren en bijdragen aan het vergroten van de kennis en het begrip van de wereld.

Bashir
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • November 2, 2025

Aah, klinkt leuk!! Wat vind jij het leukste aan schrijven?

Het schrijven van mijn eigen boek hangt af van wat ik hoop te bereiken met lezen, of het nu voor mijn plezier is, het ontwikkelen van nieuwe vaardigheden of het vergroten van mijn kennis. Ik hou van allerlei soorten literatuur, maar ook van zelfhulpboeken en geesteswetenschappelijke vakken zoals geschiedenis en psychologie.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Contributer
  • November 2, 2025

Zouden we schrijfvrienden kunnen zijn? Misschien kan ik je helpen met het schrijven van boeken? Ik hou van lezen omdat het mijn horizon verbreedt en mijn kennis verrijkt, en ik vind het ongelooflijk leuk. Ik heb echter nog nooit geprobeerd om zelf een boek te schrijven. Misschien kunnen we onze ideeën delen. Iedereen die van lezen houdt, zal ongetwijfeld zijn of haar boeken publiceren en bijdragen aan het vergroten van de kennis en het begrip van de wereld.

Maar natuurlijk! ik zelf ben een engels book aan het schrijven(hopelijk vertaling later) En zou het fantasties vinden om ideeen te delen!

FurryGamerzz.paprika
Forum|alt.badge.img+5

Heyhoi, ik ben laatst al een club gestart, dus als je wilt kan je me een dm sturen,  en ik kan je asap toevoegen

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Contributer
  • November 2, 2025

Heyhoi, ik ben laatst al een club gestart, dus als je wilt kan je me een dm sturen,  en ik kan je asap toevoegen

Sure! 

Bashir
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • November 2, 2025

Maar natuurlijk! ik zelf ben een engels book aan het schrijven(hopelijk vertaling later) En zou het fantasties vinden om ideeen te delen!

Dat is goed. Engels is de basis en de wereldtaal. Vertaling naar andere talen zal gemakkelijk zijn. Wat is de achtergrond van het boek en welk vakgebied behandelt het?

Samtastic
Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • November 3, 2025

Hi!
Ik ben op dit moment een boek aan het schrijfen dat een english gothic thriller is! In de style van klassieke engelse boeken. Maar verder schrijf ik ook nog fantasy en eigelijk hou ik van alles wel.

Oeh dat klinkt wel gaaf! Wat voor personages en verhaallijn volgt het? En ben je groot liefhebber van klassieke Engelse literatuur? Ik weet er zelf niet zo superveel over maar ik ben op dit moment een boek aan het lezen, 'The Gormenghast Trilogy' van Mervyn Peak, waarvan diegene die het me aanraadde, zei dat het op zo’n soort boek leek.

Pat
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • November 3, 2025

Leuk dat er zoveel mensen hier schrijven, ik ben zelf op dit moment ook aan mijn derde boek bezig. Wat In tegenstelling tot Mijn eerdere boeken echt een soort inspiratie voor anderen moet worden, is ook wel weer een andere manier van schrijven maar wel heel leuk!