Skip to main content
Biebs
Hero
December 23, 2021

Zijn er hier muzikanten?

• December 23, 2021
  • 31 reacties
  • 628 × bekeken

Hoi Allen!

Zijn er hier muzikanten? Het lijkt me namelijk erg leuk om eens met een groepje muziek te maken!

Liefs 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

31 reacties

January 30, 2022

Hoi Biebs, het lijkt me leuk om samen muziek te maken met je. Ik zie wel een reactie als je dat wilt. Groet, Milan.

Mel
Niet meer actief
Niet meer actief
February 7, 2022

Ik speel saxofoon

Gr mel

Legend
February 7, 2022

Hoi!!

Ik speelde vroeger piano en een beetje gitaar. Die hobby's zijn een beetje verwaterd maar ik hoop ze weer op te kunnen pakken!

IJsbrand
Enthusiast
February 7, 2022

Hoihoi iedereen!

Het lijkt mij super leuk om met men muziek te maken. Ik speel zelf fagot, ik zing en schrijf en maak mijn eigen muziek :blush:
En @Milan , ik zag dat je wellicht samen met anderen iets wilt opnemen, ik sta zeer open voor collaborations! Mocht je samen muziek willen maken en iets op willen nemen, stuur gerust een bericht :smile:

Groetjes!

How rare and beautiful it is to even exist ❤️
YiView
Hero
March 5, 2022

Hey!

Super leuk initiatief om samen iets te doen. Ik speel zelf piano en heb vroeger wel eens wat met FL Studio gedaan. Lijkt me gaaf om samen een track te gaan maken!

Legend
April 19, 2022

Hey Allemaal,

Zijn er al concrete ideeën om een keer met een groep muziek te maken? Zelf zing ik. Ik ben alleen door omstandigheden een paar jaar met lessen gestopt, maar wil het graag weer oppakken. Het lijkt me erg leuk, maar ik vind het ook best eng.

Misschien kunnen we per regio groepen maken? En waar zouden we dan kunnen afspreken?

groetjes Bloem

eerst geloven dan zien
Edward1999
Legend
July 29, 2022

Hi @Biebs,

Ik ben DJ/Producer ik produceer Pop/deephouse/dancepop

ik zit nu op de 175.000 maandelijkse luisteraars op Spotify :-)

groet,

Edward

Edward
Nik
Guru
August 8, 2022

Ik speel gitaar (semi-akoestisch), nu gewoon acoustic omdat het geïntegreerde elektronische onderdeel stuk is😅, en elektrisch. Speel vooral van pop tot country. Heb wat repertoire-nummers maar ben in om meer stijlen te leren.

ps: zelf ben ik woonachtig in Amsterdam West

Peace out
Rookie
August 16, 2022

Hoi Allen!

Zijn er hier muzikanten? Het lijkt me namelijk erg leuk om eens met een groepje muziek te maken!

Liefs 

Hey Ja! Ik ben zangeres en speel basic piano. En ik schrijf zelf liedjes.

Rookie
August 16, 2022

Hi @Biebs,

Ik ben DJ/Producer ik produceer Pop/deephouse/dancepop

ik zit nu op de 175.000 maandelijkse luisteraars op Spotify :-)

groet,

Edward

Dat is vet!