Skip to main content

Whatsapp Metalhead groepschat

• July 1, 2025
  • 15 reacties
  • 137 × bekeken

Forum|alt.badge.img+5

Hallo Iedereen, Ik zat zo na te denken en het leek mij een leuk idee om een whatsapp groep te maken met meerdere metal heads die (hopelijk) hier ook zijn, Zou echt tof zijn om misschien een vriendengroep te kunnen worden en dan samen naar concerten te gaan etc. (fyi ik kom uit de omgeving utrecht, amersfoort) maar de afstand maakt niet uit imo :D

Laat mij weten wat jullie hier van denken en misschien wordt het wel wat! 🤘🏽🔥🤘🏽

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

15 reacties

Diego
Junior Community Coördinator
Forum|alt.badge.img+15
  • Junior Community Coördinator
  • July 1, 2025

Ik heb een disclaimer toegevoegd aan je topic.

Mostafa
Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • July 2, 2025

I'm agree. can I send you my number ?

Laurens-vN
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • July 3, 2025

Klinkt leuk! Wat zijn je favoriete bands?

Forum|alt.badge.img+5

@Laurens-vN mijn favorite band is momenteel Ghost, heb een hele vinyl collectie van ze, maar ik luister ook graag naar iron maiden, Metallica, rammstein, slipknot, Mötley Crüe, limp bizkit, sabaton, rob zombie en eerlijk nog veel meer. Wat zijn jouw favorite bands?

SpionHond
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • July 3, 2025

@Laurens-vN mijn favorite band is momenteel Ghost, heb een hele vinyl collectie van ze, maar ik luister ook graag naar iron maiden, Metallica, rammstein, slipknot, Mötley Crüe, limp bizkit, sabaton, rob zombie en eerlijk nog veel meer. Wat zijn jouw favorite bands?

Ghost nice. goede smaak heb je (Ik die moest reageren want ik lees ghost)

Forum|alt.badge.img+5

Nice om te zien dat hier meer ghost fans zijn

SpionHond
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • July 3, 2025

Helaas ga ik niet mijn nummer weg geven voor een whatsapp groep haha. Lijkt wel leuk om jullie te leren kennen

Forum|alt.badge.img+5

Helaas ga ik niet mijn nummer weg geven voor een whatsapp groep haha. Lijkt wel leuk om jullie te leren kennen

Begrijpelijk misschien komt er wel een alternatieve optie

Laurens-vN
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • July 4, 2025

Goed lijstje, zelf hou ik o.a. van Seether, Fear Factory, Parkway Drive, Whitechapel en Motionless In White. Tegenwoordig ontdek ik ook meer nummers van pagan metal bands zoals Amon Amarth en Heidevolk :) 

Forum|alt.badge.img+5

Goed lijstje, zelf hou ik o.a. van Seether, Fear Factory, Parkway Drive, Whitechapel en Motionless In White. Tegenwoordig ontdek ik ook meer nummers van pagan metal bands zoals Amon Amarth en Heidevolk :) 

Moet eerlijk zijn ken echt alleen partway drive, motionless in white en amon amarth maar dat zijn dat ook wel echt direct bangers, ben nu eigenlijk ook wel benieuwd naar de andere bands, zal ze binnekort zeker even checken, heb je misschien nummers die je zou recommenden van de rest?

• July 5, 2025

Hooiii! Het lijkt me super leuk om te joinen! Ik ben nog ontdekkende in het genre maar vind wat ik tot nu toe heb gehoord echt tof!

Forum|alt.badge.img+5

Hallo ​@rakkerts ​@Laurens-vN Als jullie willen stuur mij een Prive berichtje met je nummer dan zal ik een groep aanmaken, en als er meer in willen uiteindelijk zal ik hun ook toevoegen, Ik heb sowieso nog iemand anders die er ook in komt dus dan hebben we al een groepje van 4 mensen

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • July 10, 2025

Dag Jimbo, wat een goed idee! Het lijkt me leuk om mee te doen, ik zoek nog naar mensen om samen mee naar concerten te gaan. Kort over mijn metalsmaak, ik heb vroeger veel naar Ghost geluisterd (hun laatste twee albums vind ik minder dus is een beetje in vergetelheid geraakt), voor de rest Gojira, Eisbrecher en Fear Factory om er een paar te noemen. Vroeger ben ik begonnen met Metallica en Rammstein. Zal ik je mijn nummer even privé sturen?

Forum|alt.badge.img+5

Dag Jimbo, wat een goed idee! Het lijkt me leuk om mee te doen, ik zoek nog naar mensen om samen mee naar concerten te gaan. Kort over mijn metalsmaak, ik heb vroeger veel naar Ghost geluisterd (hun laatste twee albums vind ik minder dus is een beetje in vergetelheid geraakt), voor de rest Gojira, Eisbrecher en Fear Factory om er een paar te noemen. Vroeger ben ik begonnen met Metallica en Rammstein. Zal ik je mijn nummer even privé sturen?

Hey Oscar, Leuk dat je in de groepchat wilt, Eisbrecher damn Ik ken echt niemand anders die hun kent, heb ze al een tijd niet meer geluisterd maar wel echt sick dat jij ze kent Gojira ook, heb eerlijk alleen nog niet echt veel van fear factory gehoord.

Ook grappig want de bands die mijn introductie waren tot metal waren ook Metallica en Rammstein, maar ja stuur mij maar een privé bericht met je nummer en dan voeg ik je toe!

Jm2333
Forum|alt.badge.img+3
  • Socializer
  • July 19, 2025

Ik zou graag toegevoegd willen worden aan de app groep