Skip to main content

Hey, mijn naam is Bram, ik wilde vandaag even wat vertellen/vragen over muziek. Heb je vragen, of sluit je je aan bij het onderwerp, reageer gerust!

Muziek is natuurlijk heel breed, en voor iedereen heeft het een speciale betekenis.

Wat muziek mij brengt? Mij brengt muziek comfort wanneer ik het nodig heb, maar in andere situaties kan het mij een enorme energie boost geven of mij vrolijk maken wanneer ik het nodig heb. Wat zeker is, is dat je muziek altijd kan opzetten wanneer je er zin in hebt en er dus altijd op een bepaalde manier er voor jou zal zijn. Net hoe jij wil of het nodig hebt.

Nu heb ik natuurlijk mijn ervaring verteld, maar ik ben nu natuurlijk ook benieuwd naar wat muziek voor jou betekent of wat het jou brengt. Laat het weten in een reactie!

Hoi Bram!

Ik luister meestal muziek om me wat afleiding te geven voor als ik me verveel of wanneer ik erg veel aan het stressen ben. Wat voor muziek luister jij dan meestal?

Hey Bram, 

Ik luister vooral muziek in de auto of om mee te schreeuwen in de douche. Mijn buren zijn vast erg blij met me hahah

muziek geeft mij vaak veel energie en focus, vooral sub-genres van House, zoals tropical en melodic house. in  ik kan er wel uren heel geconcentreerd naar luisteren, ook geeft mij inspiratie voor het produceren van eigen muziek wat een grote hobby van mij is

Door muziek kan ik echt tot rust komen of heerlijk schoonmaken, als ik alleen thuis ben staat er de gehele dag muziek op.

Reageer