Vrijwilliger op festival

  • 12 April 2023
  • 6 reacties
  • 118 × bekeken

Reputatie 3
Badge +6

Hoi hoi!!

Ik kwam afgelopen week op het idee om als vrijwilliger op een festival te gaan werken. Lijkt me een leuke manier om mensen te leren kennen en natuurlijk ook wat mee te pakken van het festival zelf. 

Ik zat zelf te denken aan stadsfestival Hilversum (zaterdag 8 juli) , maar niets staat nog vast. 

Zijn er mensen die op andere, of op dit festival, vrijwilligerswerk gaan doen?

Misschien is het leuk om met wat mensen van hier dat samen te gaan doen. Zo leer je elkaar kennen, nog meer andere mensen die daar ook werken en kun je samen genieten van de muziek en de sfeer op het festival zelf.

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Zelf ga ik mee als vrijwilliger naar bevrijdingspop festival in Haarlem en heb ik het afgelopen zomer gedaan vanuit Join Us bij Fabriek Magnifique in Veghel.

 

Enorm veel zin in 5 mei! Hier vindt je meer informatie; 

 

 

 

Reputatie 4
Badge +2

Hoi Nathalie,

Leuk dat je wilt opgeven voor vrijwilliger voor die festival.

 

Mocht je zin hebben in bevrijdingsfestival te komen als gast ben je hartstikke welkom om mee te komen.

Er heeft al een grote groep mensen die zich al hebben aangemeld om te komen!

Reputatie 3
Badge +6

@Diego @Avatar Tano leuk dat jullie dat met een groep gaan doen. Zelf heb ik andere plannen op 5 mei, maar veel plezier alvast! 
 

Reputatie 4
Badge +5

Hoi Nathalie!

Ik werk zelf nu een jaar of 6 op festivals en andere evenementen, soms vrijwillig maar meestal als betaalde bijbaan. Ik vind het erg leuk om te doen en kan het je zeker aanraden. Festivals hebben vaak een hele leuke sfeer en het is heel interessant om te zien hoeveel werk er in gaat om het voor alle bezoekers een leuke dag te maken. Het voordeel is ook dat er veel mensen van onze leeftijd werken, wat het makkelijk maakt om een praatje te maken. Vaak kom je op de website of socials van een festival wel oproepjes tegen voor (vrijwilligers)werk. Mocht je vragen hebben stuur dan gerust een berichtje!

Reputatie 3
Badge +6

@Rick_97 wat gaaf! Wat doe je precies voorn werk op festivals? Zelf zou ik misschien ooit wel eens een ehbo cursus willen doen en daar iets mee doen op een festival. Dat is zulk dankbaar en mooi werk, vgm is dan geen dag hetzelfde 

Reputatie 4
Badge +5

@Nathalie22 ik werk zelf als EHBO’er op festivals. Hier ben ik mee begonnen door een cursus te volgen en mij daarna aan te sluiten bij een vrijwilligersvereniging. Nadat ik hier wat ervaring had opgedaan heb ik gesolliciteerd bij een commercieel bedrijf die op veel grote festivals in het land staat. Het werk is inderdaad erg variërend en geeft veel voldoening. Zeker een aanrader!