Hoi ik ben Isolde (15) en hou van alles te maken met creativiteit haken,tekenen,bakken,naaien,schilderen etc en ik hou ook heel erg van muziek vooral indie, micropop en muziek met elektrische gitaar zoals mitski of Billie elish. Ik zoek mensen waarmee ik kan kletsen of dingen mee kan afspreken( liefst 14-17)het ieder rond Utrecht maar als ik iets langer moet reizen om wat leuk te doen heb ik het er zeker voor over. Stuur me berichtje als je wil
Hey Isolde,
Super leuk dat je zo veel creatieve dingen doet,
welke stijl vind je het leukst om te tekenen?
Groetjes,
Eva
Hoi isolde,
Ik deel jou passie voor creatief bezig zijn. Ik hou er ook erg van om lekker met mijn handen dingen te doen en ook om (waar de ander dat ook wil) inspiratie/ideeen te delen met elkaar.
Ik sta open om gezellig met je te kletsen en je beter te leren kennen via discord(ben trouwens een meisje van 19,maar jong van geest haha).
Ik had je eigenlijk een prive bericht willen sturen,maar vgm heb je een setting aangezet dat dat niet kan? Kan niet op je naam drukken en daardoor jou ook niet berichten.
Mocht je het leuk vinden kan je mij berichten en dan geef ik je mijn discord naam . Kletsen is namelijk(naar mijn mening) leuker met een mede crea brein!
Welkom op de Join Us community
Log in om actief deel te nemen aan de community!
Heb je nog geen account?
➔ Maak een account aan
Heb je wel al een account? Hieronder kun je direct inloggen:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.