Skip to main content

Vrienden gezocht in de buurt van Utrecht!

• July 12, 2026
  • 6 reacties
  • 151 × bekeken

Bon_Appetit
Forum|alt.badge.img+1

Hoi!

Ik ben Amélie. Ik ben 16 jaar oud en woon in de provincie Utrecht. Ik zou graag wat leeftijdsgenoten willen ontmoeten tussen de 16 en 18 jaar oud, die ook in (de buurt van) de provincie Utrecht wonen en een beetje dezelfde interesses hebben. Ik houd van schrijven, tekenen, (nieuwe talen) leren, dieren, de natuur, cultuur, muziek en lezen.

Als het je leuk lijkt om een beetje te praten/chatten over van alles en nog wat en misschien ooit af te spreken, laat dan vooral een berichtje achter! Ik heb er erg veel zin in :).

Groetjes van Amélie

6 reacties

Forum|alt.badge.img+2

Heyhoi

welkom bij Join-us

(Dm’s altijd open)

Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • July 13, 2026

Hee

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • July 13, 2026

Hallo ik zou het leuk vinden om je te leren kennen kom zelf uit omgeving arnhem is dat dicht bij genoeg

Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • July 19, 2026

Hoi,

Ik zag dat je dieren leuk vind. Ikzelf ga de opleiding dierverzorging doen.

Ik woon zelf alleen niet in de omgeving Utrecht maar ik zou wel openstaan voor contact.

Laat maar weten of je het leuk lijkt.

Groetjes Milan!

Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • July 19, 2026

Hai er staat dat ik je alleen een privebericht kan sturen als je mij volgt.

Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • July 19, 2026

Hallo Amélie, ik zoek ook naar iemand met interesses zoals die jij opgenoemd hebt! Ik ben Mare, woon in Veenendaal, wat ook nog onderdeel uitmaakt van de provincie Utrecht, en ben 17 jaar oud. Ik hou er enorm veel van om boeken te lezen over de natuur en dieren, vooral op het gebied van evolutie, waanaast ik hier ook zelf over schrijf/ik hier samenvattingen van maak. Ook teken ik net als jij wel eens, en hou er dan vooral van om beroemdheden die ik intrigerend vind na te tekenen. Vervolgens ben ik over het algemeen ook erg leergierig, en zou het heel leuk vinden om dit met iemand te delen! Ik hoop wat van je terug te horen.

Groetjes,

Mare