De mooiste tijd van het jaar is weer bijna aangebroken. Ik heb het niet over kerst, nieuwjaar of sinterklaas, ik heb het natuurlijk over de allerbeste uitvinding die er ooit is geweest. Spotify Wrapped! Hoe denken jullie dat ze er bij jullie uit gaan zien? Ben je die -hard fan van een genre? Of krijgt je Spotify whiplash van hoeveel verschillende dingen je luistert?
Ik vraag me vooral af wie mijn meest geluisterde artiest gaat zijn.
Wat zijn jouw verwachtingen?
Liefs, Daan
Alles door elkaar. Ik hoop dat ik hard genoeg heb gestreden dat mijn meest geluisterde artiest Fantasm gaat zijn, maar we gaan het zien
Het genre dat ik het meeste heb geluisterd zal toch wel metal zijn.
omg zoveel zin hierin. ik denk bij mij veel chappell roan, taylor swift, olivia rodrigo? miss phoebe bridgers/gracie abrams/maisie peters, basic maar leuk🫡 en wrs veel europapa van toen iedereen dat op repeat ging aanzetten als protest HAHAH
Ik denk dat deze erin komen bij mij: Dotan, Luca Fogale, Shawn Mendes, k3. Voor de rest geen idee. Ik luister voornamelijk popmuziek
k3 is zo real dat heeft mij echt door toetsweek gesleept
k3 is zo real dat heeft mij echt door toetsweek gesleept
Nice. Dat heb ik op dit moment met Dotan en Luca Fogale dat ze mij er doorheen slepen :)
Reageer
Welkom op de Join Us community
Log in om actief deel te nemen aan de community!
Heb je nog geen account?
➔ Maak een account aan
Heb je wel al een account? Hieronder kun je direct inloggen:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.