Skip to main content

Voorspellingen Spotify Wrapped

• 5 november 2024
  • 7 reacties
  • 78 × bekeken

Eva011
Forum|alt.badge.img+6

De mooiste tijd van het jaar is weer bijna aangebroken. Ik heb het niet over kerst, nieuwjaar of sinterklaas, ik heb het natuurlijk over de allerbeste uitvinding die er ooit is geweest. Spotify Wrapped! Hoe denken jullie dat ze er bij jullie uit gaan zien? Ben je die -hard fan van een genre? Of krijgt je Spotify whiplash van hoeveel verschillende dingen je luistert? 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

daan_v
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 30 reacties
  • 6 november 2024

@Eva011 Jaa, ik ben benieuwd! Ik denk dat voor mij het laatste zal gelden: allemaal troep door elkaar, de meest uiteen liggende genres. 

Ik vraag me vooral af wie mijn meest geluisterde artiest gaat zijn.

Wat zijn jouw verwachtingen? 

Liefs, Daan

Eva011
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Guru
  • 84 reacties
  • 7 november 2024

@daan_v Ik denk dat ik hetzelfde als jij ga hebben, 

Alles door elkaar. Ik hoop dat ik hard genoeg heb gestreden dat mijn meest geluisterde artiest Fantasm gaat zijn, maar we gaan het zien 🤷

Appol
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 7 november 2024

@Eva011 Ik zal waarschijnlijk ook vanalles door elkaar hebben.

Het genre dat ik het meeste heb geluisterd zal toch wel metal zijn.

• 0 reacties
  • 12 november 2024

omg zoveel zin hierin. ik denk bij mij veel chappell roan, taylor swift, olivia rodrigo? miss phoebe bridgers/gracie abrams/maisie peters, basic maar leuk🫡 en wrs veel europapa van toen iedereen dat op repeat ging aanzetten als protest HAHAH

Brittx0548
Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • 274 reacties
  • 12 november 2024

Ik denk dat deze erin komen bij mij: Dotan, Luca Fogale, Shawn Mendes, k3. Voor de rest geen idee. Ik luister voornamelijk popmuziek 

• 0 reacties
  • 12 november 2024

k3 is zo real dat heeft mij echt door toetsweek gesleept

Brittx0548
Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • 274 reacties
  • 12 november 2024
tuinkabouter schreef:

k3 is zo real dat heeft mij echt door toetsweek gesleept

Nice. Dat heb ik op dit moment met Dotan en Luca Fogale dat ze mij er doorheen slepen :)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen