Skip to main content
Sharon
Guru
December 2, 2021

Spotify wrapped!

• December 2, 2021
  • 14 reacties
  • 245 × bekeken

Hoi allemaal!

Voor iedereen die Spotify gebruikt, elk jaar brengen ze Spotify wrapped uit! 
Een soort samenvatting van jou muziek van dat jaar. (te vinden in de app!)

Mijn samenvatting zie je hier onder! En ik was benieuwd naar jullie favoriete muziek! 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

14 reacties

Sharon
SharonAuteur
Guru
December 7, 2021

Echt heel leuk om te zien van iedereen! 

Zo zonder iets te willen er te zijn ~ Frank Eerhart
Quinty
Myth
December 7, 2021

Hier is die van mij! Was wel verrassend om te zien dat hij bijna hetzelfde is als die van vorig jaar, terwijl ik toch heel veel nieuwe favorieten heb ontdekt. @Sharon is die Voilà van bovenaan jouw lijstje toevallig van Barbara Pravi? Dat was namelijk een van mijn favoriete nummers dit jaar :)

Jij hebt veel muziek geluisterd zeg! jezus haha! Jaa dat isinderdaad Voila van Barbara Pravi! Heb je haar gezien op het songfestival? 

Ik zag vandaag iemand met 300.000 min!!!

Hoe dan???

Woooow, dat is 13 uur per dag gemiddeld?! 

—-

ze heeft altijd oortjes in, soms vergeet ze het te zetten op haar mobiel als ze wat anders gaat doen of valt in slaap kan natuurlijk ook een fout Zijn van spotify i don’t know 

ℹ️ Heb je een vraag? Wees niet bang om hem te stellen. Ik ben vegetarisch dus eet je niet op. Ik hed dyslexie dus leez leker dor myn fouden heen! (#chefbadeend)
Quinty
Myth
December 8, 2021

Ik luister veel naar klassiek piano en Jeroen van veen heeft piano nummers. Er zijn betere artiesten maar door dat ik ontzettend veel nummers van hem heb opgeslagen staat hij zo hoog. 
Ariana Grande vindt ik gewoon echt een leuk mens, haar humor en muziek enzo. Vooral in the voice Zie hieronder je zal gaan lachen 

ℹ️ Heb je een vraag? Wees niet bang om hem te stellen. Ik ben vegetarisch dus eet je niet op. Ik hed dyslexie dus leez leker dor myn fouden heen! (#chefbadeend)
December 13, 2021