Skip to main content

Open lucht of binnen concert | Dilemma Donderdag

• 5 december 2024
  • 5 reacties
  • 26 × bekeken
Open lucht of binnen concert | Dilemma Donderdag
Charlotte
Forum|alt.badge.img+8

Hey daar,

Het is weer die tijd van de week: Dilemma Donderdag! 🎤 Deze week hebben we een muzikaal dilemma voor jullie. Stel je voor:

Wat zou jij kiezen?

• 🎸 Altijd concerten in een binnenzaal, maar met beperkte ruimte om te dansen.
  • 🌳 Of altijd concerten in de openlucht, maar het risico op regen en slecht weer heb je altijd.

Oef, dit is echt een lastige keuze, nietwaar? We kunnen niet wachten om te horen wat jullie zouden doen en waarom!

Deel je antwoorden in de reacties hieronder! 💬

Let's start this conversation en laten we kijken wat jullie zouden kiezen voor de ultieme concertbeleving. 🎶🌟

Stay awesome, en geniet van de muziek! 🎧🌈

Vond je dit bericht interessant?

5 reacties

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 851 reacties
  • 5 december 2024

Binnen vindt ik vaak gezelliger, vaak is er meer sfeer. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 38 reacties
  • 5 december 2024

Binnen, kan toch niet zo goed dansen, als middenweg een sfeervol stadion zoals Wembley of Johan Cruijff ArenA waar het dak (voor een deel) dicht kan of Pinkpop waar je van die overdekte hallen hebt maar een open in-uitgang

Forum|alt.badge.img+3

Binnen want ja liever droog dansen/genieten dan nat & zweterig dansen/genieten. Zweten doe je sws wel maar als daar nog regen bij komt...

Forum|alt.badge.img+5

zelf persoonlijk zou ik kiezen voor openlucht. Ook al heb je dan kans op slecht weer. Een beetje regen kan de pret niet bederven zou ik dan zeggen :)

Affie
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 79 reacties
  • 5 december 2024

Zeker weten binnen! Alhoewel het buiten ook super gezellig kan zijn, heb ik liever geen kou en regen tijdens een concert🙃

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen