Muziek

  • 8 November 2023
  • 3 reacties
  • 76 × bekeken

Badge

Hooooii allemaal, 

 

Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben Faäkromah,. ik wil leren acteren, dansen en zingen. Maar wil dit ook gewoon voor de lol doen, en misschien ook nog optreden. 

 

Ik zing, dans en speel op keyboard thuis. Ik probeer nu ook mijn eigen songs te schrijven.

 

Tegenwoordig is het lastig om vrienden te zoeken met dezelfde interesses. Dus ik dacht ik probeer het om hier een bericht achter te laten en kijken waar het schip strand. 

Zo ja, laat vooral wat van je horen. 

 

Ik kijk er nu al naar uit. 

 

Groetjes, 

 

Faäkromah 


3 reacties

Badge +2

Hoi, ik doe zelf ook graag dansen en acteren lijk me ook leuk, zingen vind ik ook leuk maar kan het niet. Ik ben zelf grote fan musicals.

groetjes,

Britt

Reputatie 3
Badge +4

Heey,

Wat een leuke post! Ik zing al mijn hele leven en hou van de muziek! 
Aan welke genre moet ik bij jou denken?

 

Groet

Reputatie 3
Badge +6

Hoihoi! 
ik vind acteren zelf enorm leuk. Op dit moment ben ik vooral met improvisatietheater bezig. Verder lijkt het mij erg gaaf om in reclames te acteren/figureren.

Ik heb al best wel lang het idee om weer iets met dansen te gaan doen. Ik zou enorm graag moderne dans willen leren. Vroeger heb ik op klassieke ballet gezeten, maar dit was niet de dansstijl waar ik in verder wilde. 
 

Welke dansstijl of stijlen dan jij en wat zou je graag qua acteren willen leren?

 

 

Reageer