Mijn verborgen passie/talent

  • 18 March 2024
  • 0 reacties
  • 20 × bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hey allemaal ik ben Willem, 23 jaar, Rotterdam

welkom bij mijn nieuwe topic !

 

ik heb eerder in een andere topic vermeld dat mijn droom was vroeger om profvoetballer te worden, wat helaas nu niet gaat lukken. maar wat ik ook blijkbaar goed kon en nu nog steeds kan is acteren! jaja!😁 ik heb weleens een auditie/voorstelling gedaan op school, terwijl ik in de sportklas zat en helemaal niks wou met acteren, maar ik vond het best leuk en wat mij meer motiveerde was dat de docenten verbaasd waren over hoe goed ik het deed. ik liet het daarbij, deed er verder niks mee met acteren maar dat wil ik nu omdraaien want ik word er even gelukkig van als voetballen en ik al die jaren denken van, niks gaat mij gelukkig maken. kort gezegd kennen jullie organisaties (casting bureaus) particuliere en dergelijke die ongediplomeerde acteurs nodig hebben en die wel talent hebben zoals ik, of een betaalbare cursus tot film acteur (het liefst Zuid-Holland) (geen toneel) voor de camera dus zonder publiek! stuur me even een prive berichtje en laat dat balletje maar rollen als je ´m snapt😉(⚽)👍🏽

 

groetjes, 

 

Willem


0 reacties

Geen reactie

Reageer