Krezip concert Maastricht

  • 19 April 2024
  • 2 reacties
  • 49 × bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hey iedereen,

 

Ik ben Rebecca en ben nu al een tijdje ‘gejoined’ Ik ben niet heel erg actief op Join Us Omdat ik in Maastricht woon en een beetje opzoek ben naar contacten in Zuid-Limburg. Helaas is het een beetje een uithoek zeg maar.

Ik wilde toch even wat vragen. Dit najaar op donderdag 17 oktober vanaf 20:00 is er een concert in de muziekgieterij in Maastricht van Krezip. Omdat ik dit echt een geweldige band vind wil ik er graag heen. Maar het is natuurlijk altijd leuker met wat gezelschap.

Ik hou heel erg van muziek, voornamelijk 80’ en 90’ en rock muziek. Verder hou ik van gezelligheid, terrasjes, bordspellen, fietsen,.. ik naai ook graag wel eens wat voor mezelf of een patchdeken. Als je zin hebt om mee te gaan dan mag je reageren. We kunnen wat eten van te voren of iets dergelijks. Laat maar iets weten ;)  

(Om het leven wat makkelijker te maken de link voor de tickets vind je hier: https://muziekgieterij.nl/event/krezip/ )


2 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Hey @Rebecca00 wat leuk. Jammer dat het helemaal in Maastricht is ander had ik er wel over na kunnen denken. Wat is je favoriete nummer van ze?

Reputatie 2
Badge +2

Hey @Rebecca00 wat leuk. Jammer dat het helemaal in Maastricht is ander had ik er wel over na kunnen denken. Wat is je favoriete nummer van ze?

Hey, ik ben meer opzoek naar de sfeer van concerten en ben een ‘beginnende’ fan van Krezip. Ik vind Make it a memory erg mooi, vooral de versie met Danny Vera en hun nieuwe liedje attention is ook en geweldig. En jij?

 

Reageer