Skip to main content
Supercharger
May 4, 2023

kpop & kdrama > vrienden gezocht

• May 4, 2023
  • 15 reacties
  • 353 × bekeken

Hoi, ik woon in Groningen en ben opzoek naar mensen in de buurt met dezelfde interesse.(20+) Heb tot zover nog amper mensen ontmoet die ook van kpop/Koreaanse muziek & k drama's houden. Heb op het moment een Spotify-playlist met 43 uur aan kpop. (Zal ook iets van Japanse en Chinees tussen zitten) De kdrama die ik op het moment volg is The Glory. Verder game ik af en toe en beweeg/wandel ik de laatste tijd graag. Stuur gerust een DM als je dezelfde of ongeveer dezelfde interesses hebt. Als je nog een leuke groep of een spannende kdrama weet laat het me ook weten. 

Groetjes, P.Jisoo :) 

(Ook als je niet in de buurt woont lijkt het me leuk om eens gezellig te praten) 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

15 reacties

Socializer
May 20, 2023

Hi p. Jisoo

Ik woon helaas niet in de buurt van Groningen. Ik houd zelf ook erg van kpop en heb dan ook een Spotify playlist van 61 uur😅 verder vind ik dramas ook erg leuk en wandel ik graag! Ook ken ik weinig tot geen mensen die deze hobby's delen. Het lijkt me gezellig om eens wat te kletsen!

Groetjes kayleigh 

Amethyst
Socializer
May 31, 2023

Heyy!

Ik luister zelf ook graag naar K-pop en K-indie muziek. Heb ook een grote Spotify playlist haha. Qua groepen houd ik het meest van SHINee en BTS. Luister jij ook naar K-indie?

Socializer
May 31, 2023

Hi p. Jisoo

Ik woon helaas niet in de buurt van Groningen. Ik houd zelf ook erg van kpop en heb dan ook een Spotify playlist van 61 uur😅 verder vind ik dramas ook erg leuk en wandel ik graag! Ook ken ik weinig tot geen mensen die deze hobby's delen. Het lijkt me gezellig om eens wat te kletsen!

Groetjes kayleigh 

Heyy!

Ik luister zelf ook graag naar K-pop en K-indie muziek. Heb ook een grote Spotify playlist haha. Qua groepen houd ik het meest van SHINee en BTS. Luister jij ook naar K-indie?

Hi! Wat leuk! Ik heb zelf eigelijk nog nooit k-indie geluisterd, wat is daar jouw favoriete groep/soloist van?

Amethyst
Socializer
May 31, 2023

Hi p. Jisoo

Groetjes kayleigh 

Heyy!

Hi! Wat leuk! Ik heb zelf eigelijk nog nooit k-indie geluisterd, wat is daar jouw favoriete groep/soloist van?

Ohh ik luister echt veel verschillende. Qua solo artiesten luister ik feel naar: Fromm, Zitten en Car, the garden. En bands: Nerd Connection, The Black Skirts en wetter. 

Ik heb op Spotify een hele waslijst aan K-indie/K-pop als je geïnteresseerd bent haha

Socializer
June 1, 2023

Hi p. Jisoo

Groetjes kayleigh 

Heyy!

Ohh ik luister echt veel verschillende. Qua solo artiesten luister ik feel naar: Fromm, Zitten en Car, the garden. En bands: Nerd Connection, The Black Skirts en wetter. 

Ik heb op Spotify een hele waslijst aan K-indie/K-pop als je geïnteresseerd bent haha

Ooeeh ik ben benieuwd, ik zal het eens opzoeken😁