Kan je zonder...?

  • 16 March 2024
  • 8 reacties
  • 68 × bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Kunnen jullie 1 dag zonder muziek? ik niet in ieder geval, althans ik vind dat erg moeilijk😅 maar zo zijn er meer dingen die een mens niet zonder kan. kunnen jullie er een paar opnoemen in de comments? laterss✌🏽


8 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Muziek is echt een must in mijn leven. Ik heb ook afgezien van m'n tragus piercing, want er was een risico dat ik geen oordopjes meer kon dragen. Dat was niet acceptabel. Ik hou te veel van m'n muziek.

Reputatie 4
Badge +5

Muziek is heel belangrijk voor mij, ik luister het dagelijks en heb zelf 50 playlists samengesteld.

Nee, een dag zonder muziek gaat mij echt niet lukken.

Reputatie 4
Badge +4

Kunnen jullie 1 dag zonder muziek? ik niet in ieder geval, althans ik vind dat erg moeilijk😅 maar zo zijn er meer dingen die een mens niet zonder kan. kunnen jullie er een paar opnoemen in de comments? laterss✌🏽

Nope kan totaal niet zonder en sws kan ik ook totaal niet zonder 5 seconds of summer

Reputatie 6
Badge +7

Nee, ik kan niet zonder muziek. Alleen als het echt niet anders kan dan doe ik het wel, maar heb wel regelmatig spotify aan staan

Reputatie 6

Nee ik kan niet zonder muziek, dan kan ik mezelf even afzonderen als ik overwhelmed ben en me bevinden in een wereld van rust en kalmte. ✨

Reputatie 3
Badge +4

Zeker kan ik dat, ik doe het meestal meerdere keren per week zelfs. Meestal is dat als ik veel bezig ben met andere dingen, want ik luister zelden naar achtergrondmuziek terwijl ik met iets anders bezig ben. Ik kan me dan namelijk moeilijk concentreren. Muziek luisteren is voor mij dus eigenlijk een activiteit op zichzelf, waar ik meestal echt voor ga zitten. Vooral als ik een artiest/album ga luisteren dat ik nog niet eerder geluisterd heb. Ik zou eigenlijk wel meer muziek willen luisteren, maar ik moet er dan wel de tijd en gelegenheid voor hebben.

Reputatie 5
Badge +5

ik kan echt niet zonder! helaas ben ik vandaag mijn koptelefoon vergeten😭 ik krijg nu al afkickverschijnselen! muziek helpt mij om me af te sluiten van alles om mij heen en af en toe ook van mijn eigen gedachten. dus ik mis het nu wel:(

Reputatie 5
Badge +6

1 dag kan ik wel. Maar na een paar dagen begint het toch moeilijk te worden 

Reageer