Skip to main content

Ik zoek een concertmaatje voor 1 of 2 concerten in maart 2027

• May 5, 2026
  • 2 reacties
  • 28 × bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hoi,

Ik ben opzoek naar iemand voor concerten op 27 Maart van Hannah Mae en op 28 Maart voor Olivia Rodrigo (Beiden 2027 ofc). Voor Hannah Mae zal je zelf het kaartje moeten regelen maar die zijn nog in de verkoop en voor Olivia Rodrigo heb ik een kaartje over. Beiden zijn in Amsterdam (AFAS Live en de Ziggo dome). Ik zoek ook nog een Hostel of Hotel om te overnachten tussen die 2 dagen in, niet te duur maar uiteraard ook niet een slechte plek.

Ik ben zelf 18 en tegen de tijd van de concerten 19. Ik ben een jongen en ja dat is mijn muzieksmaak als je me wil leren kennen kan je me een berichtje sturen hier of op de Discord.

Groetjes,

Coen

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

2 reacties

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

Hoi Coen, ik heb de titel van je topic een beetje aangepast zodat dit beter zichtbaar is op de community voor de leden die met je meewillen. Ook heb ik een disclaimer bij je topic gezet, omdat het gaat om een initiatief buiten Join Us om. Ik hoop dat je gezellige mensen gaat vinden die met je mee willen! Groetjes Britt

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Contributer
  • May 5, 2026

Hoi Coen, ik heb de titel van je topic een beetje aangepast zodat dit beter zichtbaar is op de community voor de leden die met je meewillen. Ook heb ik een disclaimer bij je topic gezet, omdat het gaat om een initiatief buiten Join Us om. Ik hoop dat je gezellige mensen gaat vinden die met je mee willen! Groetjes Britt

Dankjewel!