Skip to main content
Nik
Guru
January 8, 2023

Gitaarnummer suggesties

• January 8, 2023
  • 16 reacties
  • 122 × bekeken

Hey community people🤘

Ik heb een tijdje gitaar gespeeld, 4 jaar lang les gevolgd, daarna ongeveer 2 maanden privéles gehad, maar daarna is het meer verwaterd en heb ik sporadisch de gitaar gepakt, maar nooit echt helemaal ervoor gegaan. Daar is het nu weer tijd voor vind ik!

Om meer motivatie op te doen en te krijgen wil ik aan jullie vragen om wat nummers op te geven die ik kan oefenen om zo effectief bezig te zijn. Ik speel gemiddeld, houd vooral van country/folk muziek, pop/rock, alternative en indie. Het liefst speel ik zo weinig mogelijk barréakkoorden, capo kan zeker helpen maar vind het ook niet vervelend om zonder te spelen.

Ik hoop dat jullie met wat leuke nummers komen!

Groetjes,

Nik

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

16 reacties

January 10, 2023

Die zijn echt prachtig!!

January 10, 2023

Ik heb 2 gitaren: een Vintage Paradise (elektrisch) en een Cort (semi-akoestisch) zie bijgevoegde foto

Mij lijkt Nowhere Man en Every Breathe you take wel wat.

Zal ik kijken of het lukt om een foto te maken van het bladmuziek dat ik heb?

Nik
NikAuteur
Guru
January 10, 2023

Ja leuk

Peace out
January 10, 2023

Ik hoop dat het zo goed leesbaar is voor je! En veel plezier met spelen

Waldo
Supercharger
January 11, 2023

Wat leuk dat jullie allemaal gitaar spelen. Ik heb nu ook sinds een jaar ongeveer gitaarles om de week. Moet zeggen dat het nog niet echt heel goed gaat, maar langzaam word ik er beter in. Doe het gewoon rustig op mijn eigen tempo.

Een van de nummers die ik graag wil kunnen spelen is Guaranteed van Eddie Vedder

January 12, 2023

Wat leuk dat jullie allemaal gitaar spelen. Ik heb nu ook sinds een jaar ongeveer gitaarles om de week. Moet zeggen dat het nog niet echt heel goed gaat, maar langzaam word ik er beter in. Doe het gewoon rustig op mijn eigen tempo.

Een van de nummers die ik graag wil kunnen spelen is Guaranteed van Eddie Vedder

Wat tof dat je ook bent gaan spelen! 
Ik heb zelf ook om de week les. Elke stap is er eentje, hoe klein die ook mag zijn! 
Waar les je?