Skip to main content

Gezocht: concertmaatje voor Bryan Adams (24 juni, in Tilburg)

• June 9, 2025
  • 3 reacties
  • 67 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hey mensen,

Over een kleine 2 weken (op dinsdag 24 juni) treedt mijn favoriete artiest Bryan Adams (een toffe singer-songwriter!)  op in Nederland bij Spoorpark LIVE in Tilburg (velen van jullie zullen zijn bekendste hit ''Summer of '69'' kennen, maar ik kan je zeggen dat hij echt een waanzinnig concert weet te zetten 🤩 (ik kan dat zeggen omdat ik afgelopen oktober ook 2 van zijn concerten ben geweest) 

Alleen heb ik tot nu toe geen concert-buddy met wie ik naar dit fantastische concert zou kunnen gaan. Door persoonlijke omstandigheden zoek ik, bij voorkeur een vrouwelijke (even voor alle duidelijkheid; ik zoek een vriendschappelijke) vriendin met wie ik zou kunnen gaan. De reden waarom ik dit voorkeur uitspreek is omdat (sommige van) zijn nummers mij emotioneel kunnen raken, en ik bij dit soort momenten mij het meest thuis/op mijn gemak (veilig, geborgen) voel als er een meisje is die naast mij staat en die er voor mij is als ik het er even moeilijk mee heb. 

Ben jij diegene die dit waanzinnige concert mee wilt maken en er een he-le toffe, leuke en onvergetelijke avond van wilt maken? 😊 Zoek dan niet verder, en laat het mij weten als je mee wilt gaan (ik heb namelijk al 2 tickets, dus ik zoek er 1 leuke concert-buddy hiervoor). Laat een reactie achter of stuur mij een privéberichtje. En wie weet staan wij samen ''those were the best days of my life'' mee te zingen 🙃

Joejoeee!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+3

Hoii,

Wat jammer dat ik dit zo laat pas zie! Het was ook helemaal aan mij ontgaan dat hij zou spelen totdat het al te laat was.

Ik ben dol op Bryan Adams, zo’n 9 jaar geleden begon ik naar concerten te gaan en zijn concert was het allereerste waar ik gewillig naartoe ben gegaan. Het was een topconcert, ik moest er gisteren nog aan denken. 

Hoe was het??? Ik ben zo jaloers op je nu. 😅😅

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Contributer
  • July 10, 2025

Hey ​@CinnamonGirl ,
Leuk dat je reageert! Beter laat dan nooit, zeggen ze maar. 
Jammer dat je laat was, maar een volgende keer beter! Het concert was echt waan-zinnig goed! Echt genoten van begin tot einde. 🙃 

Forum|alt.badge.img+3

Chips, nu ben ik nóg jaloerser ;)