Skip to main content

Flugel Mega Party in Breda - Wie wilt mee?

• October 3, 2025
  • 2 reacties
  • 49 × bekeken

Jens
Forum|alt.badge.img+11

Hoi hoi,

Allereerst vast de disclaimer, ik ben een member, geen lid van het Join Us Team.

Dat gezegd hebbende, 16 Januari in Breda viert Flugel het 30 jarige bestaan, bij deze de vraag wie wilt mee?

Eigenlijk zoeken we genoeg mensen om een busreis met ons allemaal erheen en veilig thuis te krijgen, op het moment weet ik dat de teller op ~7 mensen staat

Flugel Mega Party start om 19.30 uur en eindigt om 01:30 uur. -- Het OV stopt met rijden rond 1:40 uur (Intercity richting Den Bosch/Utrecht en richting Eindhoven), dit is dus eigenlijk net te laat om het via de Trein te doen. Busreizen zijn meestal te huur als je 10 man of meer bij je hebt, ligt net aan welke feest-bus verhuur we pakken

Er zullen sowieso bussen die kant op gaan, maar die bedrijven laten dat pas kort van tevoren voor een gigantische prijsverhoging weten hoe de route van andere groepen gaat reizen.

Laat maar weten of jullie komen! We hebben een Whatsapp community hiervoor mocht je er ook in willen, met alleen mensen van Join Us

Lineup is altijd super leuk, ik was er paar jaar terug bij toen het in de Brabanthallen was, dit is de lineup van dit jaar:

Snollebollekes

Paul Elstak

Russo

John West

Monique Smit

FeestDJRuud

Buren van de Brandweer

Tim Schalkx

Jordy van den Boer

Wilbert Pigmans

DJ Patjoo

Mocht je mee willen, je kan mij toevoegen op Discord of je telefoonnummer naar mij sturen dat je in de whatsapp community kan zodat je ook up-to-date blijft over de planning!

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

2 reacties

Liona
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • October 3, 2025

Heey Jens,

Ik heb een disclaimer geplaats bij je topic. Dit omdat het een initiatief is buiten Join Us :) 

Hopelijk vind je mensen die gezellig willen aansluiten! 

Groetjes,

Liona

Forum|alt.badge.img+10
  • Master
  • October 9, 2025

Eeyy ik ga mee :)