Skip to main content

festival/uitgaan groep?

• 11 februari 2025
  • 3 reacties
  • 90 × bekeken

Forum|alt.badge.img+7

Wat zijn jullie festival/uitgaan plannen van dit jaar? En/of wil je samen groep(je) maken om samen uit te gaan? Let me know!

Rebirth Festival 11/2/3 April Haaren (ALLEEN)

Paaspop 2025 18/9/20 April Schijndel (ALLEEN)

Lost Lake Festival 30/1 Mei Oss (ALLEEN)

Confetti Rave Festival 28 Juni Nuland (ALLEEN)

Whish Outdoor 4/5/6 Juli Beek en Donk (ALLEEN)

Raveolution 29 November Oss (ALLEEN)

Zoals je ziet ga ik vaak alleen. Dit omdat ik niemand heb om er naar toe te gaan. Daarom ook deze oproep.

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 11 februari 2025

0 mogelijkheden dus moet t per fiets en brengen halen doen jammer enjoy jullie persoonlijke luxe 

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 11 februari 2025

Hoi ​@LAbull, ik heb een disclaimer aan je topic toegevoegd. En ​​​​@Rvrls, vervelend dat je geen vervoer hebt. Wellicht is d’r wel wat te regelen met het groepje, of kan je met het OV. Gaat vast goed komen met wat overleg :)

P.s Zijn jullie al bekend met onze discord server? Daar organiseren we groepscalls en kun je lekker chatten met anderen.

Forum|alt.badge.img+7
  • Auteur
  • Master
  • 160 reacties
  • 12 februari 2025

@Rvrls naar welke muziek luister je graag naar?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen