Skip to main content

Festival liefhebbers?

• April 16, 2025
  • 10 reacties
  • 191 × bekeken

Marijn Vriens
Forum|alt.badge.img+4

Hai allemaal, 

Ik heb een vraagje, zijn er hier veel festival liefhebbers? 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Master
  • April 16, 2025

Ben al naar Paaspop Raveolution Rebirth Harmony of Hardcore en Totall loss geweest

JordyP
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+3
  • Niet meer actief
  • April 16, 2025

Tomorrowland fan hier 😍

Theusv
Forum|alt.badge.img+4
  • Supercharger
  • April 19, 2025

Hi Marijn!

Nou en of ik een festival liefhebber ben

Ik ben al eens een keer op Reverze, Qlimax, Rebirth en Defqon1 geweest.

Verder zou ik ook ooit een keer naar Tomorrowland willen gaan maar heb daar nog niet genoeg vrienden voor gevonden😅

Waar ben jij al eens geweest?

Marijn Vriens
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Legend
  • April 23, 2025

Ben al naar Paaspop Raveolution Rebirth Harmony of Hardcore en Totall loss geweest

Klinkt heel goed!

Marijn Vriens
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Legend
  • April 23, 2025

Tomorrowland fan hier 😍

Heel nice!

Hi Marijn!

Nou en of ik een festival liefhebber ben

Ik ben al eens een keer op Reverze, Qlimax, Rebirth en Defqon1 geweest.

Verder zou ik ook ooit een keer naar Tomorrowland willen gaan maar heb daar nog niet genoeg vrienden voor gevonden😅

Waar ben jij al eens geweest?

Hi, soow een echte fan ja!

Ik ben naar Totall Loss geweest, wish, Koz, en paar kleine festivals in de buurt van mij geweest. Binnenkort naar bevreidingsfestival in Haarlem gaan jullie ook?

Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • April 28, 2025

Liefhebber wel, helaas doordat ik niet de vrienden ervoor heb ben ik niet naar zoveel geweest! Dus ik sta in iedergeval voor alls open!

Marijn Vriens
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Legend
  • April 28, 2025

Liefhebber wel, helaas doordat ik niet de vrienden ervoor heb ben ik niet naar zoveel geweest! Dus ik sta in iedergeval voor alls open!

Hai Ismeal leuk dat je van festivals houd! Wij gaan vanuit Join Us naar bevrijdingsfestival in Haarlem en staan wij daar ook! Misschien leuk idee om mee te gaan?

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • April 28, 2025

Hi hi,

Mijn Naam is Jade en ik zou ook graag mee willen. Kan dat?

Harm
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • April 28, 2025

Mij lijkt een festival ook leuk!!👋🏻

Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • April 28, 2025

Hai Ismeal leuk dat je van festivals houd! Wij gaan vanuit Join Us naar bevrijdingsfestival in Haarlem en staan wij daar ook! Misschien leuk idee om mee te gaan?

Helaas is de grootste strugle (Met eigenlijk bijna alles metJoin Us) dat het te ver weg is. Ik kom uit Zeeland en voor mij is zoiets niet realistisch:(