Festival liefhebbers

  • 7 March 2024
  • 12 reacties
  • 134 × bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Hoi iedereen,

de laatste tijd lijkt het me erg leuk om in de zomer naar een festival te gaan / meerdere te gaan. Ik luister zelf vooral 80’s, rock, indie, hardstyle en rawstyle. Zijn er meer mensen die deze muzieksmaak met mij delen? :)


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

12 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Hey Felicia, dat klinkt super tof! Ik ga zelf eigenlijk nooit naar festivals, maar vooral omdat ik niemand ken die een beetje in die atmosfeer leeft. Ik kan op bijna alle muziek wel losgaan, dus dat lijkt me erg leuk!

Ga je vaak naar festivals?

Reputatie 2
Badge +3

Hoi @Robster,

Ik ben zelf nooit naar een festival geweest. Het lijkt me de laatste tijd erg leuk om een keer naar 1 heen te gaan. Ga jij vaak naar een festival?

Reputatie 4
Badge +5

@Felicia_123456789, Nee eigenlijk nooit, maar het lijkt me erg leuk! Heb je een specifiek festival op het oog waar je naartoe wil?

Reputatie 4
Badge +6

Ik heb wel interesse! Hou ook van hardstyle/raw

Reputatie 2
Badge +3

@Robster  Denk zelf aan iets van defqon etc. Ik ben ook wel in voor techno etc.

Reputatie 2
Badge +3

@LAbull, Ben je zelf wel eens naar festivals geweest? En welke artiesten luister je zoal/favoriete nummers?

Reputatie 4
Badge +6

Paaspop is tot nu toe de enige en echte festival waar ik naar toe ben geweest. Luister vooral naar EZG.

Reputatie 4
Badge +5

Het lijkt mij ook leuk meer mensen te vinden om naar festivals te gaan. Ik ga zelf graag naar festivals, voornamelijk techno.

Vorige jaren werd er vanuit join us georganiseerd om gezamenlijk naar bevrijdingspop te gaan. Hopelijk doen ze dat dit jaar weer.

Reputatie 2
Badge +3

Het lijkt mij ook leuk meer mensen te vinden om naar festivals te gaan. Ik ga zelf graag naar festivals, voornamelijk techno.

Vorige jaren werd er vanuit join us georganiseerd om gezamenlijk naar bevrijdingspop te gaan. Hopelijk doen ze dat dit jaar weer.

Techno lijkt mij ook erg leuk. Ik zit dit jaar wel met mijn examens dus het zal pas na mei zijn dat ik echt ergens naartoe kan : P 

Reputatie 2
Badge +3

Paaspop is tot nu toe de enige en echte festival waar ik naar toe ben geweest. Luister vooral naar EZG.

Oh EZG ken ik niet. Zelf luister ik echt van alles, maar het meeste de bovengenoemde genres. Ik vind Act of Rage, D-Sturb, Rejecta enkele leuke artiesten. Ik luister ook graag naar rockartiesten zoals Nirvana, Metallica, Aerosmith etc.

Reputatie 4
Badge +6

EZG of Giuliano Parinussa is een Nederlandstalige rapper met een voorliefde voor voetbal(cultuur) en alles wat hier verwant aan is. Zijn stijl – door de media bestempeld als ‘Hooligan rap’ – is een groot succes op internet. Zijn eerste videoclip Rellen in de Hel scoorde binnen no time miljoenen views op YouTube en leverde hem een gouden plaat op. EZG is meerdere keren bij 101Barz te gast geweest en ook zijn nummer Bicycle Chain – die hij daar heeft geprimeurd – leverde een gouden plaat op.

 

EZG combineert zijn Rap tracks vaak met Hardstyle en daardoor is hij ook geregeld op de grotere hardstyle festivals te bewonderen. Zo stond hij in 2022 samen met Warface op de mainstage van Defqon.1 Weekend Festival en Decibel Outdoor.

 

Zijn meest recente album ‘In Het Zwart’ werd binnen een mum van tijd meer dan 10 miljoen keer gestreamd op Spotify en zorgde voor een uitverkochte concert tour door Nederland.

Reputatie 2
Badge +3

EZG of Giuliano Parinussa is een Nederlandstalige rapper met een voorliefde voor voetbal(cultuur) en alles wat hier verwant aan is. Zijn stijl – door de media bestempeld als ‘Hooligan rap’ – is een groot succes op internet. Zijn eerste videoclip Rellen in de Hel scoorde binnen no time miljoenen views op YouTube en leverde hem een gouden plaat op. EZG is meerdere keren bij 101Barz te gast geweest en ook zijn nummer Bicycle Chain – die hij daar heeft geprimeurd – leverde een gouden plaat op.

 

EZG combineert zijn Rap tracks vaak met Hardstyle en daardoor is hij ook geregeld op de grotere hardstyle festivals te bewonderen. Zo stond hij in 2022 samen met Warface op de mainstage van Defqon.1 Weekend Festival en Decibel Outdoor.

 

Zijn meest recente album ‘In Het Zwart’ werd binnen een mum van tijd meer dan 10 miljoen keer gestreamd op Spotify en zorgde voor een uitverkochte concert tour door Nederland.

Wat vet dat hij dit combineert met hardstyle!