Fans van rock/metal/emo?

  • 22 February 2024
  • 3 reacties
  • 67 × bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hoiii

Ik ga graag naar allerlei soorten concerten, maar voor rockmuziek heb ik nog geen gelijkgestemde gevonden om mee naar concerten te gaan of muziek uit te wisselen.

Om een idee te geven van waar ik naar luister; Bring Me The Horizon, YONAKA, VUKOVI, Within Temptation, Paramore, ik ben in het verleden ook wel naar Shinedown en Beartooth geweest… Ik houd van stevige gitaren, maar ik moet nog wel kunnen meezingen! Ik ben ook altijd op zoek naar nieuwe muziek, dus ik zou ook graag praten over bands die ik misschien niet ken. 

Concerten heb ik de laatste tijd overgeslagen, al had ik er wel graag heen gewild. Ik heb concerten van Normandie en Fall Out Boy al gemist, en ik ben bang dat ik bijvoorbeeld Babymetal en PVRIS ook oversla. Ik ben ook weleens alleen naar concerten gegaan, maar ik ben te introvert om dan een praatje met mensen te maken. Ik voel me soms ook niet veilig genoeg, ik ontwijk de moshpit het liefste. 

Als er mensen zijn die dezelfde soorten muziek leuk vinden, stuur me dan vooral een berichtje! Het lijkt me leuk om over muziek te praten met gelijkgestemden. 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik hou ook van rock. Ik luister veel naar Nickelback, Daugthry, Smash into Pieces, Metallica. Maar ik ben ook zeker bekent met Within Temptation. Ik ga dit jaar naar een concert van Floor Jansen (lead zangeress van Within Temptation)

Reputatie 2
Badge +2

Ik hou ook van rock muziek 😊 

Er komen steeds weer nieuwe dingen bij, maar ik luister onder andere naar Three days grace, I prevail, Bring me the horizon, Solence, Blind channel, From ashes to new, Motionless in white, Loveless, The raven age, Red, Get scared en nog veel meer.

Ik ga ook een paar keer per jaar naar concerten toe. Ik ben naar Three days grace, Red, Skillet en I prevail geweest. Ik ga dit jaar nog naar Blind channel, Pierce the veil en nog een keer I prevail. 

Badge

Heyy ik ben ook rock/metal fan. Mijn favoriete band is Epica maar ik houd ook van Nightwish, Within temptation, Delain, Dimmu Borgir, Fleshgod Apocalypse, Ayreon, Arch Enemy, Powerwolf, Babymetal, Syrenia, etc. Ik ga best wel vaak naar concerten van rock en een paar metalbandands en ga vaak met familie. Maar ik mis ook vaak concerten omdat ik niemand ken die er ook heen wil.