Hoi allemaal! :)
zijn hier ook mensen die het leuk vinden om naar concerten te gaan en dit wellicht een keer samen of met een groepje zouden willen doen?
Ik vind zelf enorm veel artiesten leuk, Vooral in het alternatieve genre… Denk hierbij bijvoorbeeld aan artiesten als: Linkin Park, Green Day etc.
aankomende vrijdag (7 november) ga ik naar: Simple Plan x The Offspring (Hiervoor heb ik ook nog een ticket over, dus mocht je dit leuk lijken om samen te gaan, laat het vooral weten!😇
Er zijn veel muziekgenres Die ik verder leuk vind… Ik ga bijvoorbeeld ook naar popconcerten of in december naar de avond van de filmmuziek.… Dus mocht je zelf nog een leuke suggestie hebben voor een concert /ander soort muziek, lijkt het me leuk om van je te horen, als het klikt kunnen we in de toekomst wellicht samen naar een concert gaan! :)
tot snel, groetjes!😇
Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.