Skip to main content

Concertliefhebbers?

• November 5, 2025
  • 10 reacties
  • 105 × bekeken

Pat
Forum|alt.badge.img+6

Hoi allemaal! :)

zijn hier ook mensen die het leuk vinden om naar concerten te gaan en dit wellicht een keer samen of met een groepje zouden willen doen?

Ik vind zelf enorm veel artiesten leuk, Vooral in het alternatieve genre… Denk hierbij bijvoorbeeld aan artiesten als: Linkin Park, Green Day etc.

aankomende vrijdag (7 november) ga ik naar: Simple Plan x The Offspring (Hiervoor heb ik ook nog een ticket over, dus mocht je  dit leuk lijken om samen te gaan, laat het vooral weten!😇

Er zijn veel muziekgenres Die ik verder leuk vind… Ik ga bijvoorbeeld ook naar popconcerten of in december naar de avond van de filmmuziek.… Dus mocht je zelf nog een leuke suggestie hebben voor een concert /ander soort muziek, lijkt het me leuk om van je te horen, als het klikt kunnen we in de toekomst wellicht samen naar een concert gaan! :)

tot snel, groetjes!😇

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

10 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 5, 2025

Hoi Pat,

Wat voor concert zou je nog eens naar toe willen gaan?

---

Ps ik heb even een disclaimer bij je topic toegevoegd.

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • November 5, 2025

Hallo Pat, 

Leuk initiatief! Ik bezoek erg veel concerten, ook heel uiteenlopend. De afgelopen maand ben ik naar Star Warz (drum and bass feestje in Gent), Ist Ist, Magic Shoppe, Claw Boys Claw, Alcest en Planet of Zeus geweest. Morgen ga ik naar The Chameleons. 

Het lijkt me leuk eens samen te gaan als jij of ik iets vind om naartoe te gaan als we dat beide leuk vinden!

Groetjes,

Oscar

Pat
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Hero
  • November 5, 2025

Hoi Pat,

Wat voor concert zou je nog eens naar toe willen gaan?

---

Ps ik heb even een disclaimer bij je topic toegevoegd.

Hoi Avatar Tano,

het eerste wat er nu in mij opkomt is: Muse… ik had best wel veel concerten van artiesten waar ik heen wilde, maar heb dit jaar het geluk gehad dat veel daarvan naar Nederland/Duitsland/België zijn geweest, dus op dit moment niet specifiek iets op mijn lijstje behalve Muse dus :) maar mocht er iets leuks op mijn badkamer dan ben ik daar zeker bij, als je nog leuke suggesties hebt zijn ze natuurlijk altijd welkom :)

Pat
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Hero
  • November 5, 2025

Hallo Pat, 

Leuk initiatief! Ik bezoek erg veel concerten, ook heel uiteenlopend. De afgelopen maand ben ik naar Star Warz (drum and bass feestje in Gent), Ist Ist, Magic Shoppe, Claw Boys Claw, Alcest en Planet of Zeus geweest. Morgen ga ik naar The Chameleons. 

Het lijkt me leuk eens samen te gaan als jij of ik iets vind om naartoe te gaan als we dat beide leuk vinden!

Groetjes,

Oscar

Hoi Oscar,

dat klinkt inderdaad als een behoorlijk uiteenlopende muzieksmaak, Leuk dat je van zoveel variatie houdt!

ga je dan meestal alleen naar dat soort concerten Of met vrienden?

Lijkt me zeker leuk om een keer samen iets te doen, mocht je nog een concert/festival  op je lijstje hebben voel je vrij om je dat door te sturen, ik zal dat andersom ook in de gaten houden :)

KyraTheAltChick
Forum|alt.badge.img+3

zijn hier ook mensen die het leuk vinden om naar concerten te gaan en dit wellicht een keer samen of met een groepje zouden willen doen?

Ik vind zelf enorm veel artiesten leuk, Vooral in het alternatieve genre… Denk hierbij bijvoorbeeld aan artiesten als: Linkin Park, Green Day etc.

aankomende vrijdag (7 november) ga ik naar: Simple Plan x The Offspring (Hiervoor heb ik ook nog een ticket over, dus mocht je  dit leuk lijken om samen te gaan, laat het vooral weten!😇

Er zijn veel muziekgenres Die ik verder leuk vind… Ik ga bijvoorbeeld ook naar popconcerten of in december naar de avond van de filmmuziek.… Dus mocht je zelf nog een leuke suggestie hebben voor een concert /ander soort muziek, lijkt het me leuk om van je te horen, als het klikt kunnen we in de toekomst wellicht samen naar een concert gaan! :)

tot snel, groetjes!😇

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

wat een leuk idee zeg en ook echt leuke bands :D 

FurryGamerzz.paprika
Forum|alt.badge.img+5

Hoi ik heb niet veel favo artstieten maar sowieso Taylor Swift , Adele en wat small producers. Ik kan  alleen drukte niet aan , dus nog nooit naar  een concert geweest, ik heb dan zoveel assistance nodig,  is gewoon niet te doen. Buitenlucht is okay.

Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • December 1, 2025

Ik haat eigenlijk concerten mij te druk maar zou weleens naar Emma heesters willen of Susan n Freek 

Zou ik het aankunnen 

Pat
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Hero
  • December 1, 2025

tot snel, groetjes!😇

Bericht van Join Us

wat een leuk idee zeg en ook echt leuke bands :D 

Mocht je eens een leuk concert/festival weten, stuur gerust… misschien leuk om met een groepje te gaan :)

Pat
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Hero
  • December 1, 2025

Hoi ik heb niet veel favo artstieten maar sowieso Taylor Swift , Adele en wat small producers. Ik kan  alleen drukte niet aan , dus nog nooit naar  een concert geweest, ik heb dan zoveel assistance nodig,  is gewoon niet te doen. Buitenlucht is okay.

Concerten zijn inderdaad vaak wel druk en hectisch ja. Ik merk zelf ook dat ik altijd behoorlijk moe ben als ik zoiets gedaan heb :(

iets in de buitenlucht is ook altijd leuk om te doen, er zijn ook veel kleinschalige evenementen.

Pat
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Hero
  • December 1, 2025

Ik haat eigenlijk concerten mij te druk maar zou weleens naar Emma heesters willen of Susan n Freek 

Zou ik het aankunnen 

Ik ga zelf nooit zonder gehoorbescherming, zou dat zelf ook niet kunnen.

ik kan niet ontkennen dat het druk is, maar het is wel een ervaring.soms treden ze wel eens op op evenementen tijdens bijvoorbeeld koningsdag of bevrijdingsdag, dat is vaak in de buitenlucht en geeft meer bewegingsruimte :)