Skip to main content

Ik ga zondag 10 november naar de show van Meau in de patronaat in haarlem. Is er toevallig iemand die ook naar de show gaat van Meua in Haarlem en zin heeft om mee te gaan? 

Lijkt mij leuk om samen te gaan, maar ik ga 1 december (in Arnhem) pas naar Meau. Veel plezier alvast!

Hoii, ik vroeg mij af tot hoelaat de show van Meau duurt. Dit ook inverband dat ik terug moet met het ov (voor mij is dat net wat langer dan een uur) en de volgende dag heb ik vroeg school. Dan kan ik er in iedergeval rekening mee houden hoelaat ik ongeveer thuis zou zijn. Ik ga er volgende week zondag 1 december heen. Alvast bedankt voor je antwoord! :)

Hoe vond je het concert van haar en het voorprogramma?

Hoii, ik vroeg mij af tot hoelaat de show van Meau duurt. Dit ook inverband dat ik terug moet met het ov (voor mij is dat net wat langer dan een uur) en de volgende dag heb ik vroeg school. Dan kan ik er in iedergeval rekening mee houden hoelaat ik ongeveer thuis zou zijn. Ik ga er volgende week zondag 1 december heen. Alvast bedankt voor je antwoord! :)

Het voorpramma begon om 19:30 en duurde tot 20:00. Meau begon om 20:45 en was klaar om 22:30. Het voorprogramma vond ik wel goed. Ik had jet van der steen al keer gezien in het voorpramma van pommelien thijs. Meau was wel echt heel leuk!!! :)  

Na afloop is er nog een meet en greet met Meau en Jet van der steen.

@monii2k4 en ik gaan 8 december in Eindhoven. Ben heel benieuwd Monica is fan van het voorprogramma haha

@monii2k4 en ik gaan 8 december in Eindhoven. Ben heel benieuwd Monica is fan van het voorprogramma haha

Ik ga ook 8 december naar Meau in Eindhoven! :)

Ik ga ook 8 december naar Meau in Eindhoven! :)

Kom gerust hoi zeggen, stuur me eventueel een berichtje via de community of via Discord.

Het voorpramma begon om 19:30 en duurde tot 20:00. Meau begon om 20:45 en was klaar om 22:30. Het voorprogramma vond ik wel goed. Ik had jet van der steen al keer gezien in het voorpramma van pommelien thijs. Meau was wel echt heel leuk!!! :)  

Na afloop is er nog een meet en greet met Meau en Jet van der steen.

Top!! Dankjewel!

Reageer